قرارداد ارائه خدمات بیمه به گردشگران ایرانی در ارمنستان در چارچوب همکاری شرکت های بیمه ای برای خدمات رسانی به شهروندان دو کشور در مقصد مقابل امضا شد.
کد خبر: ۲۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴        14 July 2017


به گزارش اطلس خبر به نقل از ایرنا، براساس قرارداد همکاری بین شرکت بیمه پارسیان و شرکت بیمه روس گستراخ که روز پنجشنبه امضا شد، اتباع و گردشگران ایرانی که از مسیرهای هوایی و زمینی عازم ارمنستان خواهند شد، می توانند از این خدمات استفاده کنند.
با اجرای این قرارداد، متقاضیان می توانند پیش از سفر با دریافت بیمه نامه از شعب یا نمایندگان بیمه پارسیان در داخل و مبادی خروجی از مزایای بیمه مسافرتی، شخص ثالث و بدنه خودرو در قلمرو ارمنستان استفاده کنند.
از سوی دیگر، انعقاد موافقت نامه همکاری بیمه ای بین شرکت های دو کشور افزون بر فراهم کردن تسهیلات و مزایای برخورداری از پوشش بیمه ای، زمینه ارتقا و توسعه روابط اقتصادی و تجاری ایران و ارمنستان را فراهم می کند.
توافق امروز در پی سفر بهمن ماه سال گذشته عبدالناصر همتی رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی و هیات همراه شامل مدیران عامل بیمه ایران، پارسیان و اتکایی ایرانیان به ارمنستان با هدف گسترش روابط در این حوزه عملی شد.
همچنین در دیدار هیات مذاکره کننده بیمه پارسیان با سیدکاظم سجادی سفیر ایران در ارمنستان، تازه ترین گزارش از وضعیت مناسبات و اقدامات آتی صنعت بیمه برای توسعه همکاری ها و ایجاد پوشش های بیمه ای بین تهران و ایروان بررسی شد.
پس از سفر دی ماه سال گذشته حسن روحانی رئیس جمهوری ایران به ایروان و مذاکره با سرژ سرکیسیان رئیس جمهوری ارمنستان، مذاکرات اعضای هیات عالی همراه با همتایان و سپس رفت و آمد متقابل هیات های مختلف، برنامه ها و زمینه های فراوانی برای توسعه همکاری های دو کشور فراهم شده است.
ارمنستان با حدود 30 هزار کیلومتر مربع مساحت و سه میلیون نفر جمعیت در منطقه قفقاز که پس از فروپاشی شوروی در سال 1991 استقلال یافت، با ترکیه، گرجستان، جمهوری آذربایجان و ایران است.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: