به گفته گروهی از مهاجران یمنی که اکنون قریب به 5 دهه در فلسطین اشغالی به سر می برند، صدها الی هزاران کودک یمنی قربانی توطئه دولت اسرائیل در فروش این کودکان به خانواده های یهودیان اروپایی یا آمریکایی که فرزندان خود را از دست داده اند، شده اند.
کد خبر: ۲۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴        21 June 2017
به گزارش اطلس خبر به نقل از خبرگزاری قدس: بی بی سی در مقاله ای به بررسی پرونده  فروش کودکان مهاجر یمنی توسط دولت اسرائیل پرداخته است. هرچند زمینه  چنین گزارش هایی به سال های پایانی دهه  40 میلادی باز می گردد، انتشار مجموعه  جدیدی از اسناد رسمی به همراه شهادتنامه های خانواده های یمنی، بر نگرانی ها افزوده است. 

در سال های پس از تشکیل دولت اسرائیل، صدها کودک به طرز اسرار آمیزی ناپدید شده اند که موج عمده ی آن در میان سال های 1948 تا 1954 صورت گرفت. گزارش رسمی دولت رژیم اشغالگر قدس مبنی بر مرگ این کودکان به علت بیماری های صعب العلاج بوده است. با این حال، والدین این کودکان —که اغلب مهاجران یهودی یمنی می باشند— سوء ظن فروش فرزندان خود به خانواده های یهودی متمول را از همان ابتداء مطرح کردند.

بر اساس اسنادی که به تازگی منتشر شده است، تعداد موارد ناپدید شدن کودکان یمنی که پیش از استقرار در شهرک ها در اردوگاه های موقت به سر برده اند، پس از حضور یهودیان آمریکایی ثروتمند شاهد افزایش بوده است.

به گفته  گروهی از مهاجران یهودی یمنی که اکنون قریب به 5 دهه در اسرائیل به سر می برند، صدها الی هزاران کودک یمنی قربانی توطئه دولت اسرائیل در فروش این کودکان به خانواده های یهودی اروپایی یا آمریکایی که فرزندان خود را (در هولوکاست ادعایی) از دست داده اند، گردیده اند.
 
همچنین اخیرا برخی منابع از انجام برعی آزمایشات خطرناک روی کودکان یمنی و استفاده از آنها به عنوان موش آزمایشگاهی پرده برداشته بودند.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: