عضو فراکسیون امید خبر داد:
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از نشست مشترک روسای فراکسیون های امید، نمایندگان ولایی و مستقلین ولایی مجلس با علی لاریجانی خبر داد و گفت: تفاهم جدید نتیجه این جلسه است.
کد خبر: ۲۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸        30 May 2017


به گزارش اطلس خبر به نقل از ایرنا، عبدالحمید خدری افزود: در این جلسه درمورد انتخابات هیات رئیسه مجلس بحث و بررسی هایی انجام شد.
وی تصریح کرد: در این جلسه عارف رئیس فراکسیون امید مجلس خواسته های اعضای فراکسیون امید را با لاریجانی در میان گذاشت و تاکید کرد که خواسته این فراکسیون حفظ وضعیت موجود است.
عضو فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: مقرر شد رئیس مجلس شورای اسلامی جلسه ای با شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی و نمایندگان ولایی برگزار کند که این جلسه هم اکنون در حال برگزاری است.
همچنین قاسم میرزایی نکو نماینده مردم دماوند در مجلس درمورد این نشست گفت: اعضای فراکسیون امید مجلس و دو فراکسیون دیگر به تفاهم های جدیدی رسیده اند که دیدار روز گذشته در این تفاهم نقش زیادی داشته است.
وی تاکید کرد: در این نشست درباره اعضای هیات رییسه مجلس بحث هایی انجام شد و آقای عارف در این جلسه تاکید داشت که اگر ترکیب هیات رییسه به همین گونه باشد به نفع همه هست و تنش ها از بین می برد.
نماینده مردم دماوند در مجلس تصریح کرد: البته صورت جلسه 6-6 فراکسیون مستقلین ولایی و نمایندگان ولایی امضا شده است ولی شاید در جلسه عصر امروز با لاریجانی تصمیمات جدیدی گرفته شود.
به گزارش ایرنا، انتخابات هیات رئیسه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای سال دوم قرار است فردا - چهارشنبه- برگزار شود.
فاطمه ذوالقدر عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی امروز در گفت و گو با ایرنا گفت: با رایزنی های انجام شده، تفاهم و توافقی میان فراکسیون های امید، مستقلین ولایی و نمایندگان ولایی برای انتخابات هیات رئیسه ایجاد شده است و سه فراکسیون نظر مثبت بر علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس برای سال دوم دارند.


برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: