شادی رنگ پرستانه یا ناراحتی ملی ؟؟
چند سالی است که به دنبال شکار جام اسیایی تلاش می کینم ولی راه به جایی نمی بریم ، استقلال ، پرسپلیس ، سپاهان و ذوب آهن طلایه داران حضور در لیگ قهرمانان آسیا در این دهه اخیر بودند که هر بار با معجزاتی از گروه خود بالا رفتند و در مرحله حذفی با جام وداع گفتند ، حال بماند که برخی از باشگاه های ما از گروه خودشان هم بالا نرفتند .
کد خبر: ۲۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸        30 May 2017
اما نکته ای که در خصوص دو باشگاه استقلال و پرسپلیس وجود دارد تعصب غیر ملی است که در طرفداران دو باشگاه موج می زند ، چه استقلالی ها که در باد دو ستاره قدیمی خود خوابیده اند و رقیب را بی ستاره می دانند و چه پرسپلیسی ها که با شکست استقلالی ها ستاره های واقعی آنها را به تمسخر می گیرند . حالا کسی نیست که سوال کند برد و باخت دو تیم در لیگ باشگاه های آسیا چه ارتباطی به کری خواندن های لیگ داخل کشور دارد .
آیا شکست در برابر تیم های آسیایی آنقدر خوشحال کننده است که با ایجاد کمپین های مختلف در شبکه های  اجتماعی طرفدارن تیم رقیب را به باد تمسخر می گیریم . یا اینکه  وقتی بردی نصیبشان می شود آن را به حساب ضعیف بودن تیم مقابلشان یا داوری یکطرفه و... می گذاریم .
تا کی باید یاد بگیریم که فوتبال باشگاهی در عرصه ملی یک رنگ بیشتر نیست و آن هم رنگ ملی است . تا کی باید از باخت تیم هایمان در عرصه ملی پیکان تمسخر و تحقیر را به سمت طرفداران تیم رقیب نشانه بگیریم .
کمی تامل کنیم . ببینیم کجای طرفداری فوتبالمان حرفه ای شده که برای رشد و پیشرفت فوتبال حرفه ای مان در تاکسی و آرایشگاه و تلگرام و .... انتقاد می کینم نقطه نظرات کارشناسانه می دهیم !!!!!
تا کی باید پیش برویم تا یاد بگیریم برای مقابله با هر رقیب بین المللی خودمان را قوی کنیم . فکر و اندیشه مان را باید بسازیم . همه باید یکی شویم . همه باید با هم خوشحال شویم و همه باید با هم ناراحت ...
استقلال باخت . بد بازی کرد . حرفی برای گفتن نداشت و تیم اماراتی هم خوب بازی کرد و نتیجه فکرو تاکتیک اصولی خود را گرفت . طرفداران استقلال  ناراحتند . مدیران و کادر فنی به همرا ه بازیکنانشان از همه بیشتر ....
ولی بیاییم در دلمان آرزوی موفقیت کنیم برای تیم پرسپلیس ... برای پیروزی در عرصه ملی ..... بیاییم استقلال ایران را در لباس ملی پرسپلیس ببینیم . همه با هم  یکدل و یک رنگ باشیم .
در همه دنیا طرفداران  باشگاه های فوتیال در داخل کشورشان برای  هم کری می خوانند و حتی کار به زد و خورد داخلی هم می کشد و این تجربه در لیگ ها ی معتبر و تیم های فوتبالی آس میلان با اینتر ... بارسلونا با  رئال  و ... بوده و هست ولی کلاهمان را قاضی کنیم در عرصه بین المللی طرفدارانشان هم وطننان خودشان را به جهت باخت مسخره می کنند .
آیا طرفداران فوتبال بارسلونا دوست دارند تیم رئال مادرید در مقابل یوونتوس در فینال جام باشگاه های اروپا ببازد . قطعا اگر چنین فکر می کنید هنوز ...
بهروز کیا
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: