تلویزیون برای هنگام افطار و سحر روزه داران برنامه‌های مختلفی ازجمله " ماه عسل" و طرح ملی قرآنی بشار ۱۴۵۱ را در نظر گرفته است.
کد خبر: ۲۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵        22 May 2017
به گزارش اطلس خبر به نقل از خبرگزاری میزان: درحالی که تنها چند روز تا آغاز ماه مبارک رمضان زمان باقی مانده، شبکه‌های مختلف با تدارک سریال‌ها و ویژه برنامه‌هایی برای این ماه مبارک خود را برای پذیرایی از روزه‌داران آماده می کنند.

سریال‌های شبکه‌های مختلف شده اما برنامه‌های این شبکه‌ها به جز شبکه سه سیما هنوز قطعی نشده است.

 برنامه "ماه عسل"


شبکه‌ سه سیما در ماه مبارک رمضان با برنامه "ماه عسل" با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی به استقبال از ماه میهمانی خداوند می‌رود.

از مدت‌ها قبل پیش تولید برنامه "ماه عسل" شروع شده و براساس مطلبی که ناصر کریمان مدیرگروه اجتماعی شبکه سه چندی پیش در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان اعلام کرد، قرار است در"ماه عسل" امسال از زاویه‌ای جدیدبه موضوعات برنامه و همچنین مشکلات میهمانان حاضر پرداخته شود.

برنامه "ماه عسل" در ماه مبارک رمضان هر شب پیش از اذان مغرب روی انتن شبکه سه می رود.

مسابقه خانوادگی شبکه سه سیما


ناصرکریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما همچنین در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به این موضوع اشاره کرده بود که شبکه سه در تدارک یک مسابقه خانوادگی ویژه برای ماه مبارک رمضان است.

وی با اشاره به جذابیت‌های بسیاری این مسابقه برای اعضای خانواده به این موضوع پرداخته بود که ممکن است به دلیل طولانی شدن مراحل تولید پخش این مسابقه به زمان پس از ماه مبارک رمضان اختصاص داده شود.

 آغاز طرح ملی قرآنی بشارت 1451


شبکه قرآن سیما هر سال با فرارسیدن ماه مبارک رمضان یک طرح ملی قرآنی را آغاز می‌کند که در این راستا هر سال یکی از سوره های قرآن کریم را مورد توجه قرار می دهد.

شبکه قرآن و معارف سیما با توجه به رسالتی که بر دوش خود احساس می‌کند، علاوه بر این طرح قرآنی ارزشمند برنامه‌های دیگری را در حوزه معارف برای مخاطبانش تدارک دیده که با نزدیک شدن به آغاز ماه میهمانی خداوند جزئیات این برنامه‌ها اعلام می‌شود.

 ویژه برنامه‌های معارفی شبکه‌های مختلف

شبکه‌های مختلف تلویزیون هر سال برای ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های متنوعی را درحوزه معارف تدارک می‌بینند که بخشی از این ویژه برنامه‌ها در هنگام افطار و بخشی دیگر در هنگام سحرروی آنتن می‌رود.

تاکنون جزئیاتی ازویژه برنامه‌های معارفی شبکه‌های مختلف اعلام نشده است.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: