میلاد محمدی، سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی، ۳ لژیونر ایرانی نمره‌های فنی عالی و متوسطی در دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر روسیه دریافت کردند.
کد خبر: ۲۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸        22 May 2017
به گزارش اطلس خبر به نقل از خبرگزاری تسنیم: میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی تیم ترک گروژنی نمره عالی 8 را به خاطر نمایش 90 دقیقه‌ای و گلزنی در بازی هفته پایانی لیگ برتر روسیه برابر سامارا از خبرگزاری ورزشی چمپیونات دریافت کرد. ترک گروژنی در این بازی با نتیجه 3 بر یک پیروزی شد و میلاد محمدی زننده گل دوم در دقیقه 57 بود.

سردار آزمون، مهاجم روستوف که حضور کاملی در بازی با اورنبورگ داشت نمره متوسط 5.5 خبرگزاری روسی را به خود اختصاص داد. روستوف در این بازی خارج از خانه با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و از کسب سهمیه فصل آینده لیگ ارپا بازماند.

سعید عزت‌اللهی، در آخرین بازی خود برای تیم آنژی نمره متوسط 6 را از خبرگزاری چمپیونات دریافت کرد. آنژی در بازی هفته پایانی لیگ برتر روسیه برابر زسکا مسکو با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و عزت‌اللهی از دقیقه 50 به میدان رفت.

لیگ برتر روسیه در فصل 2017 - 2016 روز گذشته (یکشنبه) به پایان رسید و اسپارتاک مسکو با 69 امتیاز قهرمان شد. تیم‌های ترک گروژنی، روستوف و آنژی هم با امتیازهای 48 و 30 رتبه‌های پنجم، ششم و دوازدهم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص دادند.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: