تیم ملی والیبال ایران با پیروزی برابر استرالیا به اردوی برون مرزی خود پیش از لیگ جهانی پایان داد.
کد خبر: ۲۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵        22 May 2017
به گزارش اطلس خبر به نقل از سایت فدراسیون والیبال: تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور در لیگ جهانی 2017 والیبال آماده می‌کند و هم اکنون در اردوی برون مرزی لهستان به سر می‌برد، دیروز (یکشنبه) در آخرین دیدار دوستانه و تدارکاتی خود به مصاف تیم ملی استرالیا رفت و 3 بر یک به پیروزی رسید.

این مسابقه در سالن 3 هزار نفری ویدوویسکوو در شهر میستو و در مقابل حدود 1500 تماشاگر طرفدار استرالیا برگزار شد. لهستانی‌ها برای تماشای این مسابقه بلیت فروشی هم کرده بودند و این دیدار به صورت کاملا رسمی با پروتکل بین المللی و نواختن سرود ملی دو کشور آغاز شد.

ایگور کولاکوویج در این مسابقه از سعید معروف، سید محمد موسوی، عادل غلامی، امیر غفور، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی به عنوان 6 نفر اصلی و آغاز کننده مسابقه استفاده کرد و مهدی مرندی برای دریافت و مصطفی حیدری توپ گیری به زمین رفتند.

ملی‌پوشان کشورمان پس از این دیدار بلافاصله برای صرف شام و استراحت به هتل محل اقامت خود در شهر کاتوویتسه بازگشتند. اعضای تیم ملی ایران ساعت 6 بامداد امروز دوشنبه اول خرداد ماه از کاتوویتسه لهستان عازم تهران شدند. ملی پوشان کشورمان از کاتوویتسه به فرانکفورت خواهند رفت و پس از توقفی حدودا 6 ساعت و نیمی فرانکفورت را به مقصد تهران ترک خواهند کرد و ساعت 21 امشب از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران خواهند شد.

تیم ملی والیبال کشورمان در این اردوی برون مرزی خود پیش از آغاز لیگ جهانی به 3 کشور سفر کرد و شش دیدار دوستانه با تیم‌های مونته نگرو ( دوبازی)، اسلوونی (2 بازی) و لهستان و استرالیا برگزار کرد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: