کارگردان و تهیه کننده تلویزیونی ایرانگرد ۱ و ۲ درباره جزئیات توقف ساخت ایرانگرد ۳ که تاکنون برای تولید محتوا و تصاویر آن در استانهای مختلف کشور، دچار دیسک کمر و گردن شده است، توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۲۳۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶        22 May 2017
به گزارش اطلس خبر به نقل از خبرگزاری تسنیم: جواد قارایی - طبیعتگرد و فیلمساز که با مجموعه تلویزیونی ایرانگرد 1 و 2 در جامعه ایرانی شناخته می‌شود درباره توقف ساخت ایرانگرد 3 به تسنیم اظهار داشت: فعلاً به دلیل کمبود منابع مالی، فیلمبرداری "ایرانگرد سه" متوقف شد.

وی در توضیح بیشتر عنوان کرد: سازمان صدا و سیما به خاطر کمبود منابع مالی، وضعیت خوبی ندارد و "ایرانگرد سه" نیز متاسفانه ماه اردیبهشت را از دست داد، البته مشکلات مالی همیشه بوده و بنده با صبر و بردباری گذرانده‌ام، اما این بهار برای ما بسیار مهم بود که متاسفانه بهترین زمان از فصل بهار یعنی اردیبهشت ماه را از دست دادیم.

قارایی درباره اینکه در اردیبهشت ماه "ایرانگرد سه" در کدام استانها قصد فیلمبرداری داشت، پاسخ داد: کرمانشاه و گلستان؛ که این دو استان را برای تصویربرداری از دست دادیم و واقعاً بسیار حیف شد.

این طبیعتگرد و فیلمساز ادامه داد: حرف بنده این است که برای این مجموعه که دو سال است داریم زحمت بسیار می‌کشیم، تنها انتظارم این است که سازمان صدا و سیما حمایت‌های بیشتری کند، زیرا این مجموعه دشوارترین مجموعه مستند تاریخ سازمان صدا و سیما است و به گفته مدیران و هموطنان، «ایرانگرد» پُرمخاطب‌ترین مجموعه مستند رسانه ملی نیز بوده است.

کارگردان و تهیه کننده تلویزیونی ایرانگرد 1 و 2 در نهایت با اشاره به اینکه تاکنون 9 قسمت از "ایرانگرد سه"  تصویربرداری شده است و تصویربرداری 6 قسمت دیگر مانده است، خاطرنشان کرد: به واقع مشکلات مالی «ایرانگرد سه» را در بهار متوقف کرد و بهترین ماه سال از این مستند مهم ایران گرفته شد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: