وزارت گردشگری عمان اعلام کرد که قصد دارد با ارائه تسهیلات جدید از جمله اعطای ویزای الکترونیک، گردشگران بیشتری از روسیه، چین و ایران جذب کند.
کد خبر: ۲۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲        23 April 2017
به گزارش اطلس خبر به نقل از خبرگزاری فارس: وزارت گردشگری عمان از تلاش‌ این کشور برای ارائه تسهیلات لازم برای جذب گردشگران روس، ایرانی و چینی خبر داد.

سالم بن عدی المعمری، مدیر عامل ترویج گردشگری در وزارت گردشگری عمان روز یکشنبه (امروز) با هیأتی متشکل از نمایندگان آژانس‌های مسافرتی- گردشگری روسیه دیدار کرد و از تلاش‌های کشورش برای جذب گردشگران روس به پادشاهی عمان خبر داد.

وی بای بیان اینکه کشور پادشاهی عمان پتانسیل‌های زیادی برای جذب گردش از اقصا نقاط جهان دارد، از مسافرت سالانه بیش از 3 هزار و 200 گردشگر روس به عمان خبر داد.

المعمری همچنین گفت که در راستای جذب گردشگر خارجی، با ارگان‌های مربوطه از جمله پلیس، هماهنگی‌ مشترکی از قبیل ارائه تسهیلات ویزای الکترونیکی و اقدامات لازم برای دریافت ویزا برای بازارهای گردشگری جدید صورت گرفته است.

وی افزود، عمان مقصد گردشگری شهروندان کشورهای روسیه، ایران، چین و هند است و وزارت گردشگری این کشور قصد دارد شمار این گردشگران را افزایش دهد.
برچسب ها: گردشگر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: