در حالی دیروز بازپرس ویژه جرائم فرودگاه هاشمی نژاد مشهد از دستور قضایی برای توقف ارائه خدمات فرودگاهی به هواپیمایی زاگرس در این فروگاه خبر داده بود که پروازهای هواپیمایی زاگرس به شهر مشهد همچنان برقرار است.
کد خبر: ۲۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶        23 April 2017
به گزارش اطلس خبر به نقل از خبرگزاری تسنیم: محمدحسن اصولی صفار بازپرس ویژه جرائم فرودگاه هاشمی نژاد مشهد روز گذشته با اشاره به تاخیر 14 ساعته ساعته پرواز نجف-مشهد مورخ 25 فروردین امسال هواپیمایی زاگرس گفته بود: این شرکت ملزم به پرداخت حقوق مسافران این پرواز بود اما با وجود فرصت کافی، زاگرش نسبت به عمل به تعهدات در این خصوص اقدام نکرد.

وی افزود: با توجه به این مسئله با صدور دستور قضایی از امروز خدمات فرودگاهی از هواپیمایی زاگرس تا اطلاع بعدی سلب می شود.

وی با تاکید بر این‌که شرکت‌های هواپیمایی در صورت تاخیر پروازی باید پاسخگوی مسافران باشند، تصریح کرد‌: ایرلاین‌ها باید با اجرای منشور حقوق مسافران در پروازهای داخلی و کنوانسیون‌های بین‌المللی در پروازهای خارجی نسبت به پرداخت خسارت مسافران اقدام کنند. در غیر این صورت با صدور دستور قضائی خدمات فرودگاهی به شرکت‌های متخلف تا زمان کسب رضایت مسافران متوقف می‌شود.

این در حالی است که جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری دقایقی پیش در پاسخ به این پرسش تسنیم مبنی بر این‌که آیا دستور قضایی درباره توقف ارائه خدمات فرودگاهی به هواپیمایی زاگرس به سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ شده است، اظهار کرد: دستور قضایی به ما ابلاغ نشده است.

وی تصریح کرد:‌سازمان هواپیمایی کشوری در حال پیگیری موضوع عدم ارائه خدمات به هواپیمایی زاگرس است.

از سوی دیگر بررسی جدول پروازهای فروگاه مهرآباد حاکی از آن است که امروز هواپیمایی زاگرس سه پرواز به سمت مشهد دارد. پرواز شماره 4091 هواپیمایی زاگرس ساعت 9:10 صبح امروز فرودگاه مهرآباد را به سمت فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد ترک کرده است.

پرواز دوم این ایرلاین به شماره 4045 نیز ساعت 15:05 دقیقه بوده که طبق اعلام فرودگاه مهرآباد در حال سوار کردن مسافران است. پرواز سوم این ایرلاین نیز به شماره 4057 قرار است ساعت 23:55 دقیقه از تهران به سمت مشهد انجام شود.

برچسب ها: هواپیمایی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: