تیم پیکان تهران با شکست بانک سرمایه در نخستین مسابقه دیدار نهایی لیگ برتر والیبال، یک گام به قهرمانی نزدیک شد.
کد خبر: ۲۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸        06 March 2016
به گزارش ایرنا، تیم های بانک سرمایه و پیکان از امروز (یکشنبه) جدال خود را برای کسب عنوان قهرمانی بیست و نهمین دوره لیگ برتر والیبال مردان آغاز کردند. دیدار نهایی لیگ برتر والیبال به صورت سه برد از پنج مسابقه برگزار می شود تا در نهایت قهرمان این دوره معرفی شود.
تیم والیبال بانک سرمایه که در دور مقدماتی صدرنشین شده بود، میزبان دو دیدار دور رفت این بازی هاست و امروز در خانه والیبال تهران در نخستین مسابقه به رغم پیروزی در دو ست اول و دوم، در نهایت سه بر دو مغلوب پیکان تهران شد تا شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان یک گام به قهرمانی نزدیک شوند.
شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه در ست های اول و دوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند اما در سه ست سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۱ مغلوب پیکان شدند تا در نخستین مسابقه دیدار نهایی بازنده میدان باشند.
تیم پیکان در این مسابقه نیز مانند دیدار سوم با شهرداری ارومیه در مرحله نیمه نهایی به رغم شکست در دو ست ابتدای مسابقه، نتیجه مسابقه را به نفع خود تغییر داد تا تجربه ۱۲ قهرمانی این تیم در لیگ برتر والیبال نشان داده شود.
خوان سیچلو مربی تیم ملی والیبال، دیگر مربیان حاضر در اردوی این تیم و بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی ب از جمله تماشاگران این مسابقه در خانه والیبال تهران بودند.
مسعود یزدان پناه و علیرضا قریب داوران اول و دوم این مسابقه بودند و امیدوار حاتمی رئیس کمیته داوران و خلیل یگانه مجد دبیر سازمان لیگ نیز، وظیفه نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.
تیم بانک سرمایه در دو دیدار دور مقدماتی لیگ برتر والیبال با نتیجه سه بر صفر و سه بر یک پیکان تهران را شکست داده بود.
دیدار دوم این دو تیم در دور رفت دیدار نهایی لیگ برتر ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه فردا دوشنبه برگزار می شود.
امروز قرار بود نخستین دیدار رده بندی لیگ برتر والیبال نیز در ارومیه برگزار شود که به دلیل انصراف ثامن الحجج خراسان از حضور در این مسابقه، نماینده مشهد با باخت فنی سه بر صفر (۲۵ بر صفر در سه ست) روبرو شد.
دیدار رده بندی لیگ برتر والیبال به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می شود و مسابقه برگشت روز چهارشنبه در سالن مهران مشهد برگزار خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: