کد خبر: ۲۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵        30 March 2017
 پلیس آمریکا توانست راننده زن خودرویی که تلاش داشت خود را به محوطه ساختمان کنگره این کشور برساند دستگیر کند که در جریان این عملیات تیراندازی نیز صورت گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری ان بی سی، هویت راننده یک خودرو که تلاش کرد ماموران پلیس مستقر در کنگره آمریکا را زیر بگیرد، پس از بازداشت مشخص شد، نام او تاله اورت بوده و بیست سال سن دارد.

پلیس مستقر در کنگره آمریکا صبح روز چهارشنبه زمانی که شاهد حرکت یک خودرو مشکوک بود تلاش کرد جلوی آن را بگیرد اما راننده سریعا دور زد به طوریکه نزدیک بود با ماموران پلیس برخورد کند.

در این لحظه خودرویی که پلیس قصد توقف آن را داشت به خودرویی دیگر برخورد کرد و صدای تیراندازی هم شنیده شد. پس از این حادثه ساختمان کنگره آمریکا به محاصره نیروهای امنیتی در آمد و تا زمان دستگیری شخص مورد نظر درهای آن بسته ماند.

خانواده تاله اورت اعلام کرد که وی دچار بیماری روانی بوده و نیاز به کمک دارد.

یکی از بستگان این فرد تاکید کرد که او از افسردگی دوقطبی رنج می برد. خانواده اورت چندی پیش از قاضی دادگاه درخواست کردند که دستور بررسی اورژانسی وضعیت سلامتی‌اش را صادر کند اما قاضی این در خواست آنها را رد کرد.

سخنگوی پلیس کنگره اعلام کرد: به هنگام وقوع این حادثه پلیس در ابتدا از راننده خواست که خودرواش را متوقف کند اما وی پس از برخورد با پاسگاه پلیس ، تلاش کرد که فرار کند اما توسط نیروهای مستقر در محل بازداشت شد. 
برچسب ها: تیراندازی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: