بیانیه کاپیتان سابق به زودی رسانه‌ای می‌شود
کاپیتان سابق تیم ملی و مربی کنونی این تیم قصد دارد دیگر به سمت خود برنگردد!
کد خبر: ۲۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲        18 March 2017
کاپیتان سابق تیم ملی و مربی کنونی این تیم قصد دارد دیگر به سمت خود برنگردد!

به گزارش اطلس خبر، پس از آنکه کارلوس کی روش اعلام کرد به دستیاران ایرانی خود نیازی ندارد حواشی زیادی پیرامون تیم ملی به وجود آمده که در واقع آتش زیر خاکستر است.

بعد از کنار گذاشته شدن مربیان ایرانی از نیمکت تیم ملی توسط کارلوس کی روش، تلاش هایی برای حل این موضوع از سوی مهدی تاج صورت گرفت اما اصرار سرمربی پرتغالی به عدم نیاز به مربیان ایرانی سبب شد تا تیم ملی بدون این نفرات به پیشواز بازی حساس برابر قطر برود.

اولین کسی که به جلسه با رییس فدراسیون فوتبال دعوت شد جواد نکونام بود و نشستی حدودا یک ماه قبل میان آنها برگزار شد و مهدی تاج، نکونام را به آرامش دعوت کرد.

نکونام که نشان داده برای شان و شخصیت خود اهمیت زیادی قائل است بعد از اتفاقات چند روز اخیر روزه سکوت گرفت اما نزدیکان او می دانند که وی حاضر نیست تحت هر شرایطی به کارش ادامه دهد و وی شدیدا از بابت رفتارهای اخیر ناراحت است.

بر همین اساس محمدرضا ساکت مدیر تیم های ملی فوتبال ایران در تماسی با نکونام مطرح ترین دستیار کی روش از او خواست تا بعد از بازی با قطر کارش را در تیم ملی ادامه دهد اما کاپیتان سابق تیم ملی به این موضوع پاسخ مثبتی نداد که این مسئله ریشه در دلخوری او از رفتار با مربیان ایرانی دارد.

کاپیتان سابق تیم ملی با آنکه به او اعلام شده که شاید تنها عضو کادر فنی باشد که به زودی مقدمات بازگشتش فراهم می شود، با توجه به رفتارهای عجیب اخیر کی روش، قصد دارد جدایی اش از تیم ملی را به زودی رسانه ای کند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و برخی افراد او را منصرف نکنند، این چهره تصمیمش را عملی خواهد کرد.
 
نکونام که فعلا صحبتی درباره اتفاقات اخیر نمی کند معتقد است که بازگشتش به تیم ملی در شان او نیست و هم در اردوی امارات و هم طی هفته های اخیر کی روش واکنش های محترمانه ای نسبت او نداشته است.

کی روش نیز در دو جلسه اخیر خود با رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرده که به این نفرات نیازی ندارد و البته تنها فردی که شانس بازگشت از سوی کی روش به او داده شده نکونام بوده که وی نیز صراحتا گفته که خیال بازگشت ندارد.
 
درباره چرایی این اتفاقات حرف و حدیث بسیار است اما تلاش های فدراسیون فوتبال و در راس آن تاج برای شعله ور نشدن آتش این جنجال ایجاد شده توسط مرد پرتغالی، موفقیت آمیز نبوده است.

حالا باید منتظر ماند و دید کی روش نفرات جدیدی را به کادر خود اضافه می کند یا آنکه با کادر فنی کم تعداد فعلی و بدون ایرانی ها کار را پیش می برد.
برچسب ها: نکونام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: