مشاور ورزشی وزیر ورزش و جوانان گفت: پنج سال پیش پرونده مربیگری را پیش روی خودم بستم.
کد خبر: ۲۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴        13 March 2017
مشاور ورزشی وزیر ورزش و جوانان گفت: پنج سال پیش پرونده مربیگری را پیش روی خودم بستم.

به گزارش اطلس خبر، دکتر بیژن ذوالفقارنسب پیرامون پذیرش مسوولیت در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: واقعیت این است که هر معلم و مربی ای اگر احساس کند کاری از دستش برمی آید باید قدم جلو بگذارد. به بنده پیشنهادی شد و مدتی روی آن فکر کردم.  حالا نیز ورود می کنم تا اگر بتوانم مثمرثمر باشم ادامه دهم.

وی افزود: جلسه ای حدودا دو ساعت با آقای وزیر داشتیم و درباره موضوعات مختلف و مشکلات فوتبال و دیگر رشته ها گفت وگو کردیم. البته وزیر محترم خواسته اش این بود که بنده نه تنها در فوتبال بلکه در دیگر حوزه ها تجربیات و اطلاعات خودم را در اختیار وزارت قرار دهم. بحث مهم در حوزه ورزش قهرمانی خواهد بود.

وی درباره اینکه آیا مربیگری را ادامه خواهد داد یا خیر، بیان داشت: بنده پنج سال است که پرونده مربیگری خودم را بسته ام. بيست سال کار کردم و هم خسته شدم و هم فضا را برای ادامه دادن مناسب ندیدم. با آنکه هر سال پیشنهاداتی داشتم اما ترجیح دادم ادامه ندهم.

مشاور ورزشی وزیر ورزش و جوانان درباره برنامه های خود برای فوتبال و همچنین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: قطعا شرایط این دو باشگاه حساس است و باید اصلاحاتی صورت گیرد. این دو باشگاه باید محل  حضور آدم های صالح و توانمند باشد. با توجه به بودجه های کلانی که صرف این دو باشگاه می شود باید برنامه ریزی دقیقی نیز انجام شود. بنده نیز طرح و برنامه هایی دارم که در اختیار وزیر قرار خواهم داد.

ذوالفقارنسب درباره شروع کار خود خاطرنشان کرد: تا امروز از صدور حکم خودم خبر نداشتم و من هم امروز این مساله را شنیدم. می دانم که یک دست صدا ندارد و قرار نیست من به تنهایی ناجی شوم. ضمنا نقش اجرایی ندارم و برداشت های خودم را مطرح می کنم. سعی می کنم پنج، شش نفر از افراد توانمند را به عنوان همکار در کنار خودم داشته باشم. بعد از تعطیلات نوروزی در وزارت مستقر خواهم شد و هفته ای دو، سه روز در آنجا حضور خواهم داشت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: