تحليل روز؛
دیروز تراکتورسازی تبریز در اهواز مقابل فولاد خوزستان با تساوی بدون گل متوقف شد تا امیر قلعه‎نویی در نشست خبری بعد از بازی تلویحا به از دست رفتن شانس قهرمانی این تیم اعتراف کند.
کد خبر: ۲۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷        11 March 2017
دیروز تراکتورسازی تبریز در اهواز مقابل فولاد خوزستان با تساوی بدون گل متوقف شد تا امیر قلعه‎نویی در نشست خبری بعد از بازی تلویحا به از دست رفتن شانس قهرمانی این تیم اعتراف کند.

به گزارش اطلس خبر، دیروز تراکتورسازی تبریز در اهواز مقابل فولاد خوزستان با تساوی بدون گل متوقف شد تا امیر قلعه‎نویی در نشست خبری بعد از بازی تلویحا به از دست رفتن شانس قهرمانی این تیم اعتراف کند.
 
تراکتور در نیم‌فصل دوم نتایج ضعیف‌تری نسبت به نیم‌فصل اول گرفته و همین کافی است تا قهرمانی این تیم در لیگ شانزدهم عملا منتفی شود. به نظر می‌رسد این سرنوشت محتوم تیم‌های قلعه‌نویی در سال‌‎های اخیر است: نتایج خوب در نیم‌فصل اول و نتایج ضعیف‌تر در نیم‌فصل دوم! چیزی که در دو فصل آخر حضور او در استقلال هم اتفاق افتاد و باعث شد تا این تیم در پایان فصل از رده دوم تا رده‌های پنجم و ششم هم سقوط کند!

استقلال در پایان نیم‌فصل اول لیگ سیزدهم ۲۸ امتیاز کسب کرده بود و در رده دوم جدول قرار داشت. آبی‌ها برای قهرمان شدن باید بهتر از نیم‌فصل اول نتیجه می‌گرفتند و منتظر لغزش تیم اول یعنی پرسپولیس می‌ماندند. اتفاقا پرسپولیس هم در نیم‌فصل دوم کمی افت کرد اما استقلال با قلعه‌نویی ضعیف‌تر عمل کرد و ۲۶ امتیاز گرفت و این فولاد خوزستان بود که با استفاده از نتایج ضعیف‌تر استقلال و پرسپولیس خودش را به صدر جدول رساند و قهرمان لیگ برتر شد.

در پایان نیم‌فصل اول لیگ چهاردهم هم استقلال با امیر قلعه‌نویی ۲۴ امتیاز داشت و در رده پنجم قرار گرفته بود. آبی‌ها این بار هم برای رسیدن به قهرمانی باید خیلی بهتر از نیم‌فصل اول نتیجه می‌گرفتند اما باز هم این اتفاق نیفتاد و استقلال در نیم‌فصل دوم فقط ۲۳ امتیاز کسب کرد و در نهایت در رده ششم جدول قرار گرفت تا قلعه‌نویی پس از دو فصل ناکامی از این تیم جدا شود.

امسال هم در تراکتورسازی، قلعه‌نویی شروعی فوق‌العاده داشت. تیم او در پایان نیم‌فصل اول ۳۰ امتیاز کسب کرده بود اما نتایج عالی پرسپولیس باعث شد تا تراکتورسازی در پایان نیم‌فصل تیم دوم جدول باشد. شاگردان او برای رسیدن به قهرمانی کار سختی داشتند و باید بهتر از نیم‌فصل اول عمل می‌کردند اما مثل دو فصل آخر حضور قلعه‌نویی در استقلال، این بار هم افت در نیم‌فصل دوم به سراغ تیم او آمد.
 
در این افت البته اتفاقاتی مثل محرومیت این تیم از نقل و انتقالات نیم‌فصل هم موثر بود. تراکتورسازی فعلا با ۴۶ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد اما برای اینکه نتایجش بهتر از نیم فصل اول باشد نیاز به پیروزی در ۵ بازی از ۶ بازی باقی مانده خود دارد که با توجه به روند فعلی، احتمالش زیاد نیست و به نظر می‌رسد باز هم باید منتظر «سندروم نیم‎فصل دوم» در تیم او باشیم.   
برچسب ها: ژنرال ، نیم فصل دوم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: