با کوثر کارت از تیم محبوبتون حمایت کنید .
کد خبر: ۲۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶        01 March 2017

به گزارش اطلس خبر به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛  در سنوات گذشته برخی باشگاه ها اقدام به صدور کارتی به عنوان هوادار کارت نموده و در قبال آن از دارندگان آن حق عضویت اخذ می نمودند که این برای هوادار توام با هزینه بوده  و تا حدودی خوشایند شما عزیزان نبوده است.

آیا می دانید کوثر کارت هواداری چیست؟

 موسسه اعتباری کوثر با همفکری باشگاه های‌ اسـتقلال، پرسپولیس و تراکتور سازی، راهی را برای حمایت مستقیم شما از تیم محبوبتان به وجود آورده که بر خلاف سایر طرح‏های هواداری برای شما هزینه‌‌ای در بر نخواهد داشت.

 براساس این گزارش؛ در این طرح کافی است تا شما ابتدا حسابی در موسسه اعتباری کوثر افتتاح نموده و کارت هواداری تیم محبوب‌تان را دریافت نمایید. کارتی که مزین به نشان و رنگ تیم محبوب شما است.

این گزارش می افزاید: کوثر کارت هواداری متصل به شبکه شتاب بوده و تمامی امکانات یک حساب بانکی به مانند سود و سایر مزایا هم شامل آن می‌شود.

شایان ذکر است؛ کافی است با تمرکز گردش مالی و انجام تراکنش‌های مالی بیشتر خود با کوثر کارت هواداری، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای هوای تیم محبوب تان را داشته باشید.

آیا همواره آرزوی شما نبوده که به باشگاه محبوب خود کمک کنید؟  آیا فرصتی بهتر از این که شما با تمرکز گردش مالی خود در موسسه اعتباری کوثر بدون هزینه هوای تیم محبوبتون را داشته باشید؟

یادآور می شود: در موسسه اعتباری کوثر از جمع تراکنش‌های شما، سالانه با شروع لیگ برتر فوتبال مبلغی به صورت علی الحساب به حساب باشگاه استقلال واریز و در پایان فصل مبلغ قطعی مشخص می‌گردد. بنابراین هر چه میزان تعداد تراکنش‌ها و مانده حساب شما بیشتر باشد، حمایت مالی شما از تیم محبوبتان افزایش خواهد یافت.

پس همه با هم با تمرکز حساب خود در موسسه اعتباری کوثر تیم  محبوب‌مان را در راه قهرمانی حمایت خواهیم کرد.

خاطر نشان می سازد: همه هواداران می توانند  با افتتاح یک حساب عادی در هریک از 350 شعبه موسسه اعتباری کوثر در سراسر کشور، کارت بانکی خود را با لوگوی تیم مورد علاقه شان دریافت کنند و بلافاصله بعد از فعال شدن کارت‌ها از مزایای آن بهره‌مند شوند ، این حساب یک حساب عادی بانکی است و کوثر کارت تمام قابلیت های سایر کارت ها را دارد .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: