مهاجم و کاپیتان ملی‌پوش سابق پرسپولیس در گفتگو با پارسينه گفت: «رامین تا دقیقه 90 بوی گل می‌دهد یا پاس گل، بنابراین شما نباید چنین بازیکنی را بیرون بکشید.
کد خبر: ۲۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰        25 February 2017
مهاجم و کاپیتان ملی‌پوش سابق پرسپولیس در گفتگو با پارسينه گفت: «رامین تا دقیقه 90 بوی گل می‌دهد یا پاس گل، بنابراین شما نباید چنین بازیکنی را بیرون بکشید.

به گزارش اطلس خبر، فرشاد پیوس در خصوص اولین بازی پرسپولیس در آسیا می‌گوید شاید کسب یک امتیاز در عمان خوب باشد ولی وقتی شما برد را با تساوی عوض کنید، نتیجه خوبی نیست. وی معتقد است الهلال تیمی نبود که نتوان آن را شکست داد. در واقع پرسپولیس خودش باعث شد برنده نباشد. تعویض‌های برانکو کلیشه‌ای شده و اصلا تحت شرایط بازی انجام نمی‌شود تا نتیجه عوض شود.

* بازی پرسپولیس مقابل الهلال را چطور اریابی می‌کنید؟

- احساسم اين بود كه مسابقه تماشاگرپسندي را ببينم ولي خب اين بازي از كيفيت ليگ قهرمانان آسيا خارج بود شايد هم به دليل خستگي بازيكنان پرسپوليس مقابل سپاهان و افت بدني آنها باشد اما در هر صورت از بازي دو تيم راضي نبودم.

* بیرانوند روی گل مقصر بود؟

- متاسفانه بیرانوند خروج موفقی روی صحنه گل نداشت. او اگر بهتر عمل می‌کرد می‌توانستیم برنده باشیم.

* طارمی را چطور دیدید؟

- مهدی به رغم تلاش زیادی که داشت، نتوانست در ضربات آخر موفق باشد. من فکر می‌کنم او را به خوبی بسته بودند. مهدی فقط دوندگی خوبی داشت.
 
* الهلال آیا همان تیم قوی که می‌گفتند بود؟

- همان‌طور که گفتم الهلال برعکس اسم بزرگش مثل همیشه خوب نبود. من این تیم را یک تیم بسیار معمولی دیدم. درست است بازیکنان گرانقیمتی داشت ولی به لحاظ فنی کیفیت بازیکنان ما بالاتر از آنها بود ولی نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را مقابل آنها به نمایش بگذاریم. در مقابل باید بگویم آنها تیم ما را خوب می‌شناختند. شما اگر توجه می‌کردید، می‌دیدید که به خوبی تیم ما را از زمین خودمان پرس می‌کردند و اجازه هیچ کاری به ما نمی‌دادند.

* خیلی‌ها به تعویض‌های برانکو ایراد می‌گیرند نظر شما چیست؟

- متاسفانه تعویض‌های برانکو دیگر کلیشه‌ای شده است. در هر بازی رامین رضاییان را بیرون می‌آورد و علیپور به زمین می‌رود و یا سروش را بیرون می‌کشد یک دفاع وارد می‌کند. من نمی‌دانم چرا هنوز با رامین مشکل دارد و با او لج می‌کند؟ رامین تا دقیقه 90 بوی گل می‌دهد یا پاس گل، بنابراین شما نباید چنین بازیکنی را بیرون بکشید. در همین بازی با الهلال ما گل تساوی را دریافت کردیم آن موقع بازیکن تهاجمی و بازیساز تیم را بیرون می‌کشد و بازیکن تدافعی را به زمین می‌برد! آقای برانکو در این مورد باید توضیح دهد. او می‌توانست تعویضش را عوض کند و نریمان‌جهان را که کلیشه‌ای دقیقه 90 وارد بازی می‌کند زود‌تر می‌آورد تا بیشتر مثمر ثمر باشد و یا حداقل گل برتری را بزنیم.

* پرسپولیس روی نیمکت هم ضعیف است در این مورد چه نظری دارید؟

- متاسفانه همین‌طور است. اگر برانکو نسبت به عالیشاه و نوراللهی مهربانتر بود و به جای نیمکت‌نشینی زیاد، از آنها بیشتر بازی می‌گرفت آنها نیم فصل خود را سرباز نمی‌کردند و الان روی نیمکت دستش پر بود و می‌توانست بهتر عمل کند. واقعا نیمکت پرسپولیس ضعیف است و این در ادامه لیگ هم می‌تواند مشکل‌ساز شود.

* با این اوصاف که ابتدای راه هستیم. آیا پرسپولیس می‌تواند بدون دغدغه صعود کند؟

- گروه مشکلی داریم ولی من فکر می‌کنم با توجه به دو بازی که مقابل نمایندگان امارات و قطر در ورزشگاه آزادی داریم و نیز کسب نتیجه مناسب در دوبی و دوحه می‌توانیم به دور بعد صعود کنیم اما تاکید می‌کنم کار سختی در پیش داریم.

* در امارات و قطر تماشاگران بیشتری داریم این موضوع می‌تواند کمک کند؟

- مطمئنا همین‌طور است. بازی با تیم‌های قطری و اماراتی به مراتب راحت‌تر است، ولی نباید آنها را دست کم گرفت. بازی با حضور تماشاگران پرشور یک حس دیگری دارد چرا که به تیم انگیزه و روحیه می‌دهد.

برچسب ها: رضاییان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: