بنیاد نیکوکاری دست های مهربان در راستای اجرای طرح کمپین کاروان مهربانی و کمک رسانی به مناطق محروم با شعار بهار در دستان ماست در فاز دوم این طرح، گچساران را مقصد خود قرار داده و ۲۰۰۰ سبدکالای کمک های مردمی را توزیع نمود.
کد خبر: ۲۰۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸        22 February 2017

به گزارش اطلس خبر به نقل از مقیم، با همت بنیاد دست های مهربان دوشنبه 2 اسفندماه کاروان مهربانی به منظور خدمت رسانی به نیازمندان گچساران با کامیون هایی حاوی سبدکالای کمک های مردمی راهی این شهر شد که این بسته ها شامل خوراک، پوشاک و دارو بود.

در این سفر که شهرام فرجی بنیانگذار و مدیرعامل و آنانعمتی سفیر مهربانی بنیاد نیکوکاری دست های مهربان به همراه جمعی از مدیران و پرسنل این بنیاد حضور داشتند کاروان مهربانی در روز اول این کمپین اقدام به توزیع 800 سبد کالا در بین خانواده های بی بضاعت گچساران نموده و تیم پزشکی بنیاد دست های مهربان مشغول ویزیت بیماران نیازمند شد؛ در این طرح که طی 16 ساعت انجام گردید 1000 نفر از بیماران بی بضاعت توسط متخصصین اطفال، غدد، روانپزشکی، زنان و مغز و اعصاب ویزیت و به صورت رایگان تجویز دارو شده و در صورت نیاز به ادامه معالجه به مراکز تخصصی مربوطه ارجاع داده شدند.
سپس کاروان مهربانی با حضور در6 مدرسه محروم 1000 پک دانش آموزی شامل شیر، لوازم التحریر و هدیه در بین کودکان توزیع کرده و همچنین با بازدید از بیماران خاص و معلولین گچساران اجناس مورد نیاز این عزیزان را تهیه نمود.
در ادامه یاوران بنیاد نیکوکاری دست های مهربان در راستای کمک به زندانیان نیازمند به زندان گچساران مراجعه نموده که در این مراسم 600 سبد کالا توزیع گردید.
شایان ذکر است با همت بنیاد دست های مهربان 8 تن از زندانیان بی بضاعت جرائم نقدی غیرعمد شناسایی شده و اسباب آزادی این عزیزان فراهم گردید.
در این جلسه دکتر فرجی بنیانگذار و مدیرعامل بنیاد طی سخنانی اظهار داشت: توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم گچساران یکی از اولویت های بنیاد نیکوکاری دست های مهربان است و از آنجا که این آخرین حضور کاروان مهربانی در این شهر نیست لذا در ادامه اجرای طرح این کمپین رسیدگی به تجهیزات آموزشی همچون ساخت و تجهیز مدارس و ساخت خوابگاه از جمله برنامه هایی خواهد بود که با سرعت اجرا خواهد شد.

در پایان کاروان مهربانی راهی آموزش و پرورش مرکزی گچساران شد و طی نشستی 2 ساعته با حضور مدیران بنیاد نیکوکاری دست های مهربان و ریاست آموزش و پرورش پیرامون مسائل و مشکلات تجهیزات این شهر به بحث و گفت و گو پرداختند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: