دروازه بان و پیشکسوت سابق استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار پارسینه نقاط ضعف تیمش را برشمرد.
کد خبر: ۲۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳        21 February 2017
دروازه بان و پیشکسوت سابق استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار پارسینه نقاط ضعف تیمش را برشمرد.

به گزارش اطلس خبر، پرویز برومند در خصوص عملکرد تیم استقلال مقابل الاهلی امارات که منجر به شکست نماینده ایران شد، اظهار داشت: «به اعتقاد من استقلال بد بازی نکرد و نباید گل دوم را دریافت می‌کرد. مهدی رحمتی چند موقعیت خوب را مهار کرد که نباید از حق گذشت. اما در کل اعتقاد دارم استقلال روند رو به رشدش را ادامه داده و می‌تواند به موفقیت برسد.»
 
وی افزود: «واقعاً تعجب می‌کنم که چه اتفاقی افتاده که جوان‌‌های استقلال اینقدر پخته و باتجربه عمل می‌کنند شما ببینید که امید نورافکن با این سن و سال در حد یک بازیکن کامل ظاهر می‌شود و انصافاً چنین عملکردی را طی سال‌های اخیر از تیم استقلال ندیده بودم که در این پنج بازی گذشته دیدم.»
 
برومند با اشاره به اتفاقاتی که در مسابقه شب گذشته رخ داد، گفت: «استقلال کم تجربه است و از طرفی فکر می‌کنم منصوریان زود تعویض‌هایش را انجام داد. به طور مثال خسرو حیدری چون بازیکن با تجربه استقلال است نباید تعویض می‌شد و حتی حضور او بدون کارایی هم می‌تواند به کمک استقلال بیاید.»
 
وی تأکید کرد: «استقلال بعد از گلی که دریافت کرد نیمه دوم را خوب شروع کرد و به قول ما ایرانی‌ها فوتبال احساسی بازی نکرد و می‌توانست گل‌های بیشتری بزند. من یادم می‌آید در دربی 84 یکی از بهترین بازی‌های سال‌های اخیر را از سوی دو تیم شاهد بودیم و این مسابقه بعد از آن دربی 2-2 معروف خودمان بهترین مسابقه بود اما منصوریان در آن بازی یک مدافع را در دقیقه 60 آورد و خیال همه را راحت کرد که می‌خواهد تدافعی بازی کند. من فکر می‌کنم او دیشب زود تعویض می‌کرد و باید اجازه می‌داد تا حیدری در زمین می‌ماند تا تجربه او به کار استقلال بیاید.»
 
وی در پاسخ به این سؤال که چقدر برای این تیم شانس صعود قائل است،‌ گفت: «شک نکنید که استقلال از این مرحله صعود می‌کند و راحت می‌تواند الاهلی را در تهران شکست دهد. هر چند حریف استقلال بسیار حرفه‌ای است و 3 بازیکن خط جلوی این تیم فوق‌العاده خطرناک هستند.»
 
برومند در پایان تأکید کرد: «من بازی استقلال خوزستان و الفتح را دیدم و اگر التعاون عربستان حتی 2 درجه از تیم الفتح قوی‌تر باشد استقلال توانایی شکست این تیم را دارد. دروغ چرا من خیلی به این تیم ناامید بودم ولی این جوانان آنقدر امیدواری به وجود آوردند که من حتی به لیگ هم امیدوار شدم.»
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: