گزارش روز؛
باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت علی‌اکبر طاهری هم صاحب پرونده‌ های زیادی در فیفا شده است. گابریل، تادئو، اومانیا، ماریچ، نیلسون و گولچ از جمله بازیکنانی بودند که در زمان مدیریت طاهری به پرسپولیس آمدند و برای دریافت طلب خود از این باشگاه مجبور به شکایت به فیفا شدند.
کد خبر: ۱۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹        20 February 2017
باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت علی‌اکبر طاهری هم صاحب پرونده‌ های زیادی در فیفا شده است. گابریل، تادئو، اومانیا، ماریچ، نیلسون و گولچ از جمله بازیکنانی بودند که در زمان مدیریت طاهری به پرسپولیس آمدند و برای دریافت طلب خود از این باشگاه مجبور به شکایت به فیفا شدند.

به گزارش اطلس خبر، باشگاه پرسپولیس با اعلام علیرضا اسدی با داشتن 11 پرونده شکایتی در فیفا به نوعی در این زمینه یکه‌تازی می‌کند و جالب اینکه هر سال که می‌گذرد این شکایت‌ها بیشتر شده و هر مدیری در این باشگاه مشغول به کار می‌شود، مدیر قبلی را سرزنش می‌کند.

در سال های گذشته باشگاه پرسپولیس یکی از مشتری های ثابت کمیته انضباطی فیفا بود که بدون استثنا در تمامی پرونده ها محکوم به شکست می شد که در لیگ هفتم سرانجام شش امتیاز از سرخپوشان کسر شد اما شاگردان افشین قطبی توانستند جام قهرمانی را بالای سر ببرند. مدیران بعدی نیز به جای عبرت و مدیریت صحیح، به افزایش شکایت ها و بدهی ها پرداختند تا همینطور وضعیت بدتر از قبل شود.

رویانیان با 6 پرونده و بیشترین بدهی

محمد رویانیان در زمان مدیریتش غیر از اینکه بیشترین بدهی را برای باشگاه پرسپولیس گذاشت کلی هم پرونده به پرونده‌های این باشگاه اضافه کرد. پرونده‌هایی که در زمان مدیریت محمد رویانیان مطرح شد، شامل شکایت مانوئل ژوره و 4 دستیارش، روبرتو سوسا، مارکو پروویچ، ماکوسپانوویچ و ولاتکو کروز دانوسکی می‌شود که این پرونده‌ها در فیفا در جریان است. این در حالی است که باشگاه عجمان امارات هم بابت انتقال محدرضا خلعتبری از این باشگاه به پرسپولیس خواهان 200 هزار شده است و این پرونده هم در جریان است. در این بین مسئولان فعلی باشگاه پرسپولیس در تلاشند پرونده ژوزه را مدام به تاخیر بیاندازند تا حداقل در زمان مدیریت خودشان مجبور به پرداخت طلب 9 میالیاردی ( با احتساب جریمه‌ها) نشوند. دیروز طاهری در گفتگو با ایسنا اعلام کرد که هیچ توافقی با ژوزه صورت نگرفته است)
طاهری در رقابت با رویانیان کم نیاورد.
 
طاهری - اسپانسر و نتیجه عکس! 

باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت علی‌اکبر طاهری هم صاحب پرونده‌ های زیادی در فیفا شده است. گابریل، تادئو، اومانیا، ماریچ، نیلسون و گولچ از جمله بازیکنانی بودند که در زمان مدیریت طاهری به پرسپولیس آمدند و برای دریافت طلب خود از این باشگاه مجبور به شکایت به فیفا شدند. در این بین مسئولان این باشگاه با اومانیا، تادئو و گابریل توافق کرده‌اند که مطالبات‌شان را به صورت قسطی پرداخت کنند. هر چند این اقساط به صورت منظم پرداخت نمی‌شود و شاید همین مسئله باعث شود پرونده‌های شکایتی آنها در فیفا دوباره به جریان بیفتد. نکته جالب اینکه گولچ بدون حتی یک بازی برای پرسپولیس از این باشگاه به فیفا شکایت کرده و پول کل قرارداد دو ساله‌اش را می‌خواهد. این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از رفتن این مدافع کروات به کشورش مدعی شدند از او به فیفا شکایت خواهند کرد تا جریمه شود اما نه تنها برعکس این قضیه اتفاق افتاد بلکه گولچ راهی تیم جدیدی در کره شده و به راحتی قرارداش را هم امضا کرد!
برچسب ها: پرسپولیس ، بدهی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: