کد خبر: ۱۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵        16 February 2017
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون از اعلام نتایج دو نمونه مثبت تست دوپینگ در مسابقات لیگ برتر فوتبال خبر داد.
 
به گزارش تسنیم، به نقل از سایت رسمی فدارسیون فوتبال، دکتر توحید سیف برقی، رئیس کمیته پزشکی در این باره گفت: ستاد مبارزه با دوپینگ نتایج تست دوپینگ مسابقات لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس دو نمونه تست دوپینگ بازیکنان فوتبال شاغل در لیگ برتر مثبت اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: براساس اعلام آزمایشگاه در نمونه های مثبت اعلام شده، ماده ممنوعه آنابولیک استروئید و کورتیکو استروئید وجود داشته است. بدین ترتیب این دو بازیکن در حال حاضر طبق نامه ارسالی از سازمان لیگ فوتبال به باشگاه های مربوطه و خود بازیکنان در حال تعلیق درآمدند.
 
سیف برقی افزود: روند دادرسی این بازیکنان به زودی در ستاد مبارزه با دوپینگ با حضور هر دو بازیکن و نماینده فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد. همچنین به منظور رعایت حقوق افراد و موارد تصریح شده در آیین نامه مبارزه با دوپینگ، پس از رسیدگی پرونده این بازیکنان و قطعی شدن رای آنها، مراتب از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام می‌شود.
 
رئیس کمیته پزشکی با اشاره به روند دادرسی بازیکن لیگ برتر فوتسال گفت: پرونده رسیدگی این بازیکن به مراحل انتهایی خود رسیده و پس از اتمام دادرسی نام بازیکن لیگ برتر فوتسال به صورت رسمی اعلام می‌شود.
برچسب ها: فوتبال
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: