هفتمین گردهمایی رؤسای موفق شعب شبکه بانکی کشور با شعار کنترل داخلی - بهبود عملکرد، در محل موسسه عالی آموزش بانکداری بانک مرکزی با حضور جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل، عبدالله فتاحی معاون بازاریابی و امور مشتریان موسسه اعتباری کوثر آغاز شد.
کد خبر: ۱۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰        16 February 2017


به گزارش اطلس خبر به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ در هفتمین گردهمایی رؤسای موفق نظام بانکی کشور که با موضوع  "کنترل های داخلی_بهبود عملکرد"و مشارکت 297 رییس شعبه برتر از 30 بانک و موسسه اعتباری برگزار شد ، از احمد پورمحمدی رئیس شعبه مستقل مرکزی موسسه اعتباری کوثر به عنوان رئیس شعبه برتر تجلیل به عمل آمد.

بر اساس این گزارش؛ تقویت مهارت های علمی و حرفه ای علوم بانکداری، انتقال تجربیات موفقیت آمیز و نیز تجلیل از زحمات و تلاش های رؤسای شبکه بانکی، هدف اصلی «هفتمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور» اعلام شد.

فرشاد حیدری معاون نظارتی بانک مرکزی با اشاره به پرداخت سود علی الحساب خارج از قانون و مقررات بانک مرکزی به بانک‌ها هشدار داد و گفت: هیچ دلیلی در نظام بانکی کشور برای رقابت ناسالم بین بانک‌ها وجود ندارد.
حیدری تاکید کرد: عملکرد رؤسای شعب به عنوان یک بنگاهدار باید عملیاتی، سودآور و به صرفه باشد و سودآوری شعب باید در چارچوب قوانین و مقررات بانکی باشد تا از حواشی و تخلفات به دور باشند.

محسن خوش طینت رئیس موسسه عالی آموزش بانکداری ایران نیز با اشاره به اهمیت جایگاه روسای شعب در دستیابی به اهداف عملیاتی شبکه بانکی گفت: با توجه به نقش بسیار مهم و اساسی که روسای شعب بانک ها در موفقیت و پیشبرد استراتژی عملیاتی بانک ها در نیل به اهداف نهایی سیاستگذاری پولی و بانکی ایفا می کنند و همچنین تلاش های بیش از 230 هزار نفر از مجموعه همکاران بانکی در بیش از 22هزار شعبه در جامه عمل پوشاندن به اهداف سیاست های پولی، می توان اذعان کرد که شاغلان بانک‌ها به ویژه روسای شعب کارایی نسبتا بالایی در بخش های اقتصادی دارند.

رئیس موسسه عالی آموزش بانکداری ایران تصریح کرد: بهبود محیط کسب و کار در شعب مستلزم استقرار نظام کنترل های داخلی موثر و فرهنگ خود ارزیابی در میان تمام کارکنان شعب است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: