رخواست جالب سرمربی ناپولی از اسطوره آرژانتینی
مارادونا بزرگ نیز همراه ناپولی به مادرید سفر خواهد کرد تا تیم سابقش را تشویق کند و حال ساری مدعی شد که پیش از بازی، مارادونا نیز در کنار او با تیم صحبت خواهد کرد.
کد خبر: ۱۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸        15 February 2017
مارادونا بزرگ نیز همراه ناپولی به مادرید سفر خواهد کرد تا تیم سابقش را تشویق کند و حال ساری مدعی شد که پیش از بازی، مارادونا نیز در کنار او با تیم صحبت خواهد کرد.

به گزارش اطلس خبر،  شاگردان ساری امشب در برنابئو به مصاف رئال مادرید خواهند رفت و این اولین تقابل دو تیم پس از سال 1987 است. مارادونا بزرگ نیز همراه ناپولی به مادرید سفر خواهد کرد تا تیم سابقش را تشویق کند و حال ساری مدعی شد که پیش از بازی، مارادونا نیز در کنار او با تیم صحبت خواهد کرد.

او گفت:" خیلی خوب می‌شود اگر مارادونا پیش از بازی با تیم صحبت کند. به تیم ما کمک زیادی خواهد کرد و امیدواریم وقت آن را داشته باشد. بازی کردن به سبک خودمان کار ریسکی است ولی ترسیدن خوب نیست. باید خودمان باشیم و با این تفکر پا به دیدار بگذاریم که مقابل قهرمان اروپا قرار خواهیم گرفت. خیلی مهم است که بدانیم می‌توانیم رقابت کنیم. اولین چیزی که باید به آن فکر کنیم این است که بازی زیبایی مقابل رئال در برنابئو به نمایش بگذاریم. می‌خواهم از هجومی ترین حالت ممکن تیم استفاده کنم تا بتوانیم به خوبی مقابل رئال دفاع کنیم."

لوکا مودریچ در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال رئال مادرید و ناپولی در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به خبرنگاران گفت: ناپولی تیم خوبی است، نه تنها در خط میانی بلکه در خط حمله. مسلماً نبرد خط میانی سخت خواهد بود و برای ما خیلی مهم است که در خط میانی بازی را به خوبی آغاز و کنترل کنیم. امیدواریم که در این بازی نتیجه خوبی کسب کنیم.

مودریچ ادامه داد: ناپولی روند خوبی در پیش گرفته است اما این بازی در خانه ما برگزار می‌شود و می‌خواهیم آن را با ارائه یک بازی خوب و کلین شیت ببریم. ما خوب تمرین کرده‌ایم و آماده رفتن به میدان هستیم تا نتیجه بگیریم.

دیه‌گو مارادونا اسطوره باشگاه ناپولی به عنوان میهمان افتخاری این باشگاه بازی فردا شب تیم پیشین خود برابر کهکشانی‌ها را از نزدیک تماشا خواهد کرد. مودریچ در پاسخ به این سؤال که آیا حضور مارادونا در ورزشگاه به ناپولی برای کسب نتیجه انگیزه مضاعف خواهد داد، تأکید کرد: من پیش از این چندین بار با او ملاقات داشته‌ام که آخرین آن در مراسم بهترین‌های فیفا بود. من انتظار یک بازی فوق‌العاده را دارم. ما تاریخ غرور‌آمیزی در لیگ قهرمانان داریم و انتظار داریم که مثل همیشه هواداران‌مان از ابتدا ما را حمایت کنند. دیه‌گو یکی از بهترین‌های تاریخ است و ما خوشحالیم که او اینجاست. خدا را شکر او دیگر برای ناپولی بازی نمی‌کند.
برچسب ها: ناپولی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: