پيشكسوت پرسپوليس
تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست مقابل استقلال خود را برای دیدار با سپاهان آماده می کند.
کد خبر: ۱۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷        15 February 2017
تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست مقابل استقلال خود را برای دیدار با سپاهان آماده می کند.

به گزارش اطلس خبر، تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست مقابل استقلال خود را برای دیدار با سپاهان آماده می کند.

بهزاد داداش زاده در گفتگو با خبرنگار پارسينه با اشاره به تشویق هواداران پرسپولیس بعد از باخت در دربی گفت: این حرکت هواداران بسیار زیبا بود. نمی دانم چرا کمیته انضباطی تشویق هواداران بعد از باخت در دربی را ندید. آیا حرکت هواداران جای تقدیر نداشت؟ باخت در دربی یک تلنگر برای سرخپوشان به شمار می رود و تاریخ نشان می دهد تیم بازنده دربی در بازی بعد به پیروزی دست خواهد یافت.

او در پاسخ به سوالی درخصوص تاثیر نبود سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: نمی گویم نبود این بازیکنان بی تاثیر است. من بارها گوشزد كرده بودم كه مديريت باشگاه بايد به فكر جذب بازيكن باشد اما متاسفانه برعكس عمل شد. مديريت فقط بازيكنان را از دست داد و يار جانشين هم وارد اين تيم نشد. عاليشاه و نوراللهي كه خودشان را سرباز كردند. گولچ هم قهر كرد و رفت. بازيكنان اوكرايني هم كه با رضايت باشگاه جدا شدند. فلسفه جذب اين بازيكنان اوكرايني آخر هم مشخص نشد و همينطور فلسفه رفتنشان!»

بازیکن دهه هفتاد سرخپوشان افزود: البته سپاهان هم در این چند هفته حواشی کم نداشته ضمن آنکه این تیم به لحاظ تاکتیکی نیز نقاط ضعفی دارد که با یک آنالیز قوی می توان راه های نفوذ به عمق خط دفاع این تیم و همچنین باز کردن دروازه زردپوشان اصفهانی ها را پیدا کرد. بازیکنان مطمئن باشند هواداران مانند همیشه پشت سر آنها هستند اما آنها هم باید بدانند که پرسپولیس دیگر جایی برای اشتباه ندارند و بازی به بازی باید سه امتیاز آن را کسب کنند.  
برچسب ها: پرسپولیس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: