اختتامیه پنجمین دوره توجیهی تخصصی روسای شعب موسسه اعتباری کوثر با حضور مسعود اعرابی معاون حسابرسی و بازرسی، حجت الاسلام عموشاهی مدیر فرهنگی و نظارت شرعی، سید هادی هاشمی معاون توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸        23 January 2017

به گزارش اطلس خبر به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛مسعود اعرابی معاون حسابرسی و بازرسی موسسه اعتباری کوثر در آئین اختتامیه پنجمین دوره توجیهی تخصصی روسای شعب با اشاره به برخی وظایف رؤسای شعب گفت: یکی از شاخصه هایی که باید مدنظر داشته باشید دقت، و نظم در فعالیت های روزانه است، نباید دقت، نظم و مباحث کنترلی را فدای سرعت و پیشرفت کنید .

اعرابی افزود: آگاهی به دستورالعمل ها، دقت در تشکیل پرونده ها، ثبت به موقع دفاتر الکترونیک در شعبه، به هوشیاری و ذکاوت رئیس شعبه ارتباط نزدیکی دارد و این هوشیاری باعث می شود از بروز بسیاری مسائل و مشکلات احتمالی جلوگیری شود و زمینه بروز تخلفات به وجود نیاید.

معاون حسابرسی و بازرسی موسسه اعتباری کوثر اظهار داشت: برای دست یابی به اهداف و استراتژی های تعیین شده موسسه باید با تلاش مضاعف، ارتقاء دانش و سطح آگاهی که همواره مورد تأکید مدیران ارشد موسسه است، همگامی با علوم روز به پیش رفت .

وی تصریح کرد: رئیس شعبه بسیار در جذب و جلب نظر مشتریان موثر است، باید با ایجاد محیطی مناسب برای کارکنان و مشتریان نسبت به ایجاد اعتماد و اطمینان تلاش کنید .

اعرابی خاطرنشان ساخت: رئيس شعبه براي ايجاد تغيير و تحول در موسسه به تحقيق و بررسي مي پردازد و با استفاده از فرصتها و امكانات موجود ،پيشنهادات و طرحهاي خود را جهت بهبود امور ارائه مي كند . بديهي است متانت رفتار و پرهيز از عكس العمل هاي سريع در برابر رفتارهاي ناهنجار احتمالی كاركنان ، اثر مثبت غير قابل انكاري را بر ساير همكاران بجا خواهد گذاشت كه نوعي آموزش غير مستقيم تلقي مي شود.

شعبانی مدیر آموزش معاونت توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی با ارائه گزارش این دوره آموزشی گفت: در پنجمین دوره توجیهی تخصصی روسای شعب 106 ساعت آموزش در 12 روز با بهره گیری از اساتید متخصص و تراز اول، جدیترین مباحث آموزشی و علوم بانکی به فراگیران ارائه شد.

بر اساس این گزارش: در پایان پنجمین دوره توجیهی تخصصی روسای شعب، سید هادی هاشمی از معاونت توسعه و سرمایه های انسانی و سید میثم سیدی از معاونت مالی به عنوان اساتید برتر دوره و محمود برزگر سرای از استان سمنان،رضا قمری سرابی از استان همدان، محسن اشرف زاده از استان سمنان به عنوان فراگیران برتر به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم دوره معرفی و از آنان تجلیل شد.  همچنین محمود برزگر سرای و رضا قمری سرابی به عنوان نمایندگان پنجمین دوره توجیهی -تخصصی روسای شعب تقدیر و تشکر به عمل آمد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: