معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز:
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با اشاره به نقش بانک شهر در توسعه کلانشهرها و رضایت عموم شهروندان از این بانک گفت: طی سال‌های اخیر، روند رو به رشد اجرای پروژه‌های عمرانی با وجود محدودیت منابع، فقط با حمایت بانک شهر قابل انجام بوده است.
کد خبر: ۱۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳        21 January 2017
به گزارش اطلس خبر به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، اسدی با بیان اين‌كه این بانك در حمایت از پروژه‌های عمرانی به ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی، نقش مهمی در کلانشهرها دارد،افزود: با حمايت‌های اين بانك كه در قالب پرداخت تسهيلات و انتشار و عرضه اوراق مشاركت انجام شده و تداوم دارد، بسياری از پروژه‌های عمرانی در شيراز احداث شده است.
وی با تاکید بر این‌که همكاری شهرداری و بانك شهر در سراسر كشور همکاری متقابل است و این تعامل در نهایت به ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان می‌انجامد، تصریح کرد: از جمله این اقدامات، خدماتی است كه به واسطه پیشخوان‌های شهرنت، به شهروندان در شيراز و شهرهای كشور ارائه مي‌شود که امكانی برای ارتقاء سطح رفاه شهروندی محسوب مي‌شود.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز خاطر نشان کرد: از ميان هزاران معبر موجود در شيراز در 15 معبر، تاسيسات الكترونيكي بانك شهر ايجاد شده است و اين تاسيسات، امكانی را برای مردم فراهم كرده كه در هر ساعتی از شبانه‌روز به تمام خدمات دريافت، پرداخت و ساير خدمات بانكي دسترسی داشته باشند.
وی با تاکید بر اهمیت توسعه خدمات الكترونيكي بانك شهر در شيراز  اظهار کرد: توسعه خدمات الكترونيكی، از ضرورت‌های امروز محسوب می‌شود و این اقدام مهم با همکاری و حمایت بانک شهر در شیراز در دست اقدام است.
اسدی با اشاره به رشد چشمگیر منابع بانک شهر در سال‌های اخیر افزود: توسعه بانکداری الکترونیک، اعتماد سازی عمومی، سرمایه گذاری‌های مطمئن،جذب منابع مالی و نوآوری در خدمات، از مهم‌ترین دلایل رشد چشمگیر بانک شهر و استقبال شهروندان است.

برچسب ها: بانک شهر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: