کد خبر: ۱۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵        21 January 2017
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ۳ هزار ساختمان ناایمن در تهران داریم گفت: بعد از بروز حادثه پلاسکو تامین اجتماعی کارگران این ساختمان را بیمه کرد.

به گزارش فارس، مجتبی شاکری با اشاره به جلسه ای که امروز شورایی ها در خصوص پلاسکو داشتند اشاره کرد و گفت: در این جلسه در خصوص مراحل مدیریت آوار برداری اطفای حریق و بیرون آوردن زیر آوار ماندگان حفر تونل ها مباحث مختلفی مطرح شد.

وی در خصوص علت بروز حادثه گفت: برررسی علت حادثه را در شورا بررسی می می کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه 3 هزار ساختمان در تهران ایمنی لازم را ندارند گفت: به این ساختمان های اخطارهای لازم داده شده ولی شهرداری ضمانت اجرایی ندارد و در این زمینه باید قوه قضاییه و وزارت کار ورود کنند.

به گفته شاکری 14 مورد تذکر مکتوب داریم که به مالکان پلاسکو داده شده و آنها بی توجهی کرده اند و به وزارت کار نیز ارسال شده است ولی پلمبی از سوی مسولان انجام نشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: این ساختمان 560 واحد داشته است و تعداد زیادی کارگر در این مکان مشغول به کار بوده اند.

وی گفت: تامین اجتماعی اقدام به بیمه این افراد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص آوار برداری گفت: آوار برداری در این حجم بی سابقه است و اصلا مشخص نیست چه زمانی کار به اتمام برسد.

وی ادامه داد: ستاد مدیریت بحران در پلاسکو مستقر است و همچنین قرار است مدیریتی بر روی اخبار منتشر شده انجام شود تا از شایعه پراکنی جلوگیری شود.
برچسب ها: ایمنی ساختمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: