کد خبر: ۱۸۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹        20 January 2017
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب از برگزاری مجمع عمومی ملی در روز 14 بهمن خبر داد و گفت: حرف‌هایی که گوشه و کنار درباره کاندیداتوری بنده زده می‌شود، همه دروغ محض است و اعضای هیات موسس نباید کاندیدای انتخابات باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست هم اندیشی کمیته بانوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عصر روز گذشته برگزار شد. 

این نشست به‌منظور تبیین مواضع و سازوکار انتخاباتی نیروهای انقلاب با حضور مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب برگزار شده بود که مهم‌ترین محورهای سخنرانی وی در ادامه می‌آید:

وحید دستجردی با بیان اینکه گفتمان واحد انقلاب اسلامی جز گفتمان مقام معظم رهبری نیست، اظهار داشت: هرچه موردنیاز انقلاب ماست، ایشان می‌گویند و گفتمان وحدت آفرین ما گفتمان مقام معظم رهبری است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه اهداف ما برای پیروزی انقلاب یکسان و اختلاف‌مان جزئی است و پشت رهبری حرکت می‌کنیم، تصریح کرد: هدف تشکل دوتاست، اول اتحاد و وحدت و دوم در مسائل روز و اتفاقات و انتخابات باید با هم حضور داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ما باید ید واحده باشیم و یک کاندیدای واحد در انتخابات ریاست‌جمهوری 96 داشته باشیم، گفت: حرف‌هایی که گوشه و کنار زده می‌شود و بنده را عَلَم می‌کنند، همه دروغ محض است؛ اولا تفاوت این جبهه با دوره‌های قبل این است که دردوره‌های قبل افراد ذی‌نفع تصمیم‌گیر بودند،‌ اما امروز اینطور نیست و کسانی که عضو هیات موسس هستند هیچ‌کدام نباید کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری باشند.

دستجردی تاکید کرد:‌ مجمع عمومی زنان از همه زنان فعال در استان تهران برای حضور در این جبهه مردمی دعوت کرده‌ است و امیدواریم با این وحدت به نتیجه برسیم.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب ادامه داد: وضع سیستم اجرایی خوب نیست و یک تلاش جدی می‌تواند آن را تغییر دهد.

وی همچنین از برگزاری مجمع عمومی ملی در روز پنجشنبه 14 بهمن خبر داد و گفت: این مجمع عمومی متشکل از 2 هزار نفر مردم است، 500 نفر شخصیت‌ها و 1500 نفر از کل کشور در آن حضور دارند و بناست همه کارها در این جبهه از پایین به بالا باشد.

دستجردی خاطرنشان کرد: باید به 25 تا 50 نفر از خانم‌ها برای حضور در مجمع عمومی ملی رای داده شود، ما تا 50 نفر جا داریم که از بین خانم‌ها انتخاب شوند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه تقریبا تمامی تشکل های ارزشی و انقلابی و همه احزاب و گروه‌ها از جبهه مردمی اعلام حمایت کرده‌اند، افزود: 550 شخصیت سرشناس کشور نیز از این جبهه مردمی اعلام حمایت کردند و تعداد زیادی نیز اعلام خواهد شد که این حمایت به معنای تایید کاندیدای واحد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است که با رای مردمی معرفی می‌شود.

وی اظهار داشت: دوستان همچنین با آقای جلیلی صحبت کرده‌اند، قبلا سو تفاهمی شده بود که در حال رفع شدن است.

دستجردی با بیان اینکه آیت‌الله موحدی‌کرمانی و آیت‌الله یزدی شخصا از جبهه مردمی اعلام حمایت کرده‌اند، گفت: با آیت الله مصباح دو جلسه مذاکره صورت گرفته است که ادامه دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: