محمد پنجعلی دفاع چپ دهه هفتاد پرسپوليس در مورد پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل سایپا در گفتگو با خبرنگار پارسينه به سوالات و حواشي اين روزهاي اخير فوتبال ايران پاسخ داد.
کد خبر: ۱۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵        15 January 2017
محمد پنجعلی دفاع چپ دهه هفتاد پرسپوليس در مورد پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل سایپا در گفتگو با خبرنگار پارسينه به سوالات و حواشي اين روزهاي اخير فوتبال ايران پاسخ داد.

به گزارش اطلس خبر، محمد پنجعلی دفاع چپ دهه هفتاد پرسپوليس در مورد پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل سایپا در گفتگو با خبرنگار پارسينه اظهار داشت:‌ این تعطیلی‌های بلند مدت روی فوتبال ما اثر منفی می‌گذارد. بازی دو تیم پرسپولیس و سایپا نیز تحت تأثیر وقفه به‌وجود آمده بود، اما با همه اینها توپ و میدان در اختیار پرسپولیس بود. ما به هر دلیلی مسابقات را تعطیل می‌کنیم و این روی کیفیت لیگ برتر ما تأثیر منفی دارد. در کل باید بگویم پرسپولیس سه امتیاز ارزشمندی را به دست آورد و شایسته رسیدن به پیروزی رسید.

«سایر بازی‌های این هفته را هم که دیدم چنگی به دل نمی‌زد، به نظرم باید دوباره چند هفته منتظر بمانیم تا بازی‌ها جا بیفتد»، وی با بیان این جمله درمورد غیبت دو بازیکن پرسپولیس از دیدار مقابل فولاد خوزستان تصریح کرد: معتقدم پرسپولیس یک تیم کامل هم روی نیمکت دارد و به همین دلیل ‌است که می‌بینیم هر کدام از بازیکنان وارد زمین می‌شوند تأثیرگذارند و خوب بازی می‌کنند. علاوه بر این در تیم پرسپولیس بازیکنانی وجود دارند که قابلیت بازی در چند پست مختلف را دارند و مشکلی از بابت غیبت بازیکنان وجود ندارد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که عملکرد سروش رفیعی را در اولین بازیش چطور دیده است، گفت: در مجموع رفیعی عملکرد خوبی داشت. البته باید این را هم در نظر بگیریم که اولین بازی در تیم جدید برای هر بازیکنی سخت است، آنهم در تیم بزرگی مثل پرسپولیس که تمام نگاه‌ها روی بازیکن است. من اعتقاد دارم رفیعی بازیکن شش‌دانگ، باهوش و باتکنیکی است. مطمئناً او روزهای بسیار بهتری را در پرسپولیس پیش رو خواهد داشت.

 پنجعلی در مورد مصاحبه اخیر کارلوس کی‌روش علیه برانکو اظهار کرد: واقعاً از این بابت متأسفم. این گفت‌وگو کاملاً برعکس آن چیزی شد که از کی‌روش انتظار داشتم. او باید مواظب باشد تیم ملی به حاشیه نرود و باید حرفه‌ای فکر و عمل کند. روز گذشته برانکو با جواب ندادن به صحبت‌های کی‌روش حرفه‌ای عمل کرد. به نظرم برانکو بیشتر دل می‌سوزاند و حرفه‌ای‌تر عمل می‌کند. پرسپولیس از چند هفته دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و توجه به این مسائل به تیم لطمه می‌زند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تیم پرسپولیس مستحق قهرمانی است، خاطرنشان کرد: از اول فصل نیز گفته بودم این تیم می‌تواند قهرمان شود و همه کارشناسان هم به این مسئله اذعان دارند. تیم پرسپولیس بسیار خوب بازی می‌کند و از همه تیم‌ها هم بهتر است. قطعاً حق پرسپولیس است قهرمان شود.

برچسب ها: پنجعلی ، کی روش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: