سفرهای نوروزی همواره مورد استقبال عموم بوده است. مسافرت در ایام نوروز به دلیل افزایش چندین برابری میزان سفرها دغدغه های خاص خودش را دارد. یکی از این دغدغه هایی که در ماه های آخر سال با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز پیش می آید، تب و تاب رزرو هتل می باشد.
کد خبر: ۱۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵        14 January 2017


شهرهای بزرگی چون شیراز، اصفهان، کیش، یزد، تهران و مشهد که جاذبه های گردشگری فراوانی دارند و همیشه جزو شهرهایی هستند که نه تنها در ایام عید بلکه در اکثر ماه‌های سال با ترافیک بالای مسافر مواجه هستند، رزرو نوروزی خود را از چند ماه قبل تعطیلات شروع می کنند و هر ساله در ماه‌های پایانی سال با حجم بالایی از رزرو مواجه هستند.

 میهمانان نوروزی هتل های ایران برای سهولت و راحتی خود بهتر است در مرحله اول رزرو هتل ها برای نوروز که بیشتر مواقع در اوایل زمستان آغاز می شود، شرکت کنند زیرا انجام مرحله های بعدی رزرو مستلزم خالی بودن هتل های موجود در کشور می باشد که در این مراحل اکثر هتل هایی شرکت می کنند که در مرحله اول برای رزرو آماده نبودند و به تازگی آماده استقبال از میهمانان نوروزی شده اند.

 توصیه ما به مسافران نوروزی این است که برای رزرو هتل مورد نظر خود هرچه زودتر اقدام کرده تا با آرامش و فراغ بال در نوروز به سفر بروند.

                                                  مشاهده لیست قیمت هتل ها در نوروز 96


برچسب ها: هتل های ایران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: