کد خبر: ۱۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳        13 January 2017
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اعلام خبر دستگیری عامل اصلی قتل عام ایرانشهر در حین فرار به پاکستان، جزئیات انگیزه عوامل قتل ۸ عضو خانواده ایرانشهری را تشریح کرد.

به گزارش تسنیم، سردار حسین رحیمی با اشاره به دستگیری سومین عامل قتل عام ایرانشهر در تشریح جزئیات دستگیری وی که ساعتی پیش انجام شد، اظهار داشت: به دنبال وقوع قتل 8 تن در تاریخ 20 دی در روستای نصیرآباد شهرستان ایرانشهر، با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری این قتل‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از انجام اقدام تخصصی پلیسی، ماموران موفق به شناسایی دو تن از عوامل این قتل عام شدند و با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی موفق شدند بامداد امروز دو متهم 26 و 27 ساله را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: همچنین در تحقیقات پلیسی انجام شده مشخص شد که عامل سوم این جنایت، به شهرستان میرجاوه متواری شده و قصد فرار به خاک کشور پاکستان را دارد.

رحیمی گفت: به دنبال اطلاع از این امر، همکاران ما محل اختفای نفر سوم که عامل اصلی این جنایت بود را شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه، وی را دستگیر کردند و موفق شدند یک قبضه سلاح کلاشینکف که به وسیله آن، قتل عام مذکور صورت گرفته بود کشف کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هر سه متهم دستگیر شده به قتل اعتراف کرده‌اند، خاطرنشان کرد: پس از دستگیری عامل اصلی این جنایت، سه نفر دیگر که در فرار وی نقش داشته بودند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی در تشریح علت و انگیزه وقوع این قتل گفت: پس از دستگیری عامل اصلی این جنایت، وی انگیزه قتل را اقدام تلافی جویانه عنوان کرد و مدعی شد برای تلافی قتل برادر و پدرش توسط همسر یکی از زنان به قتل رسیده، دست به این اقدام زده است.
برچسب ها: قتل عام ، ایرانشهر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: