کد خبر: ۱۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶        12 January 2017
طولانی شدن بررسی جزئیات لایحه برنامه ششم در صحن علنی مجلس موجب شد تا رئیس مجلس احتمال برگزاری جلسه علنی مجلس در روز جمعه را مطرح کند.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی رئیس مجلس در جلسه علنی صبح روز پنجشنبه و در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه ششم در واکنش به درخواست ارائه پیشنهادات مکرر نمایندگان گفت: اگر بررسی برنامه ششم امروز به اتمام نرسد، در روز جمعه جلسه علنی خواهیم داشت و فردا باید به مجلس بیایید.

وی با مزاح بخشی از یک شعر را قرائت کرد وگفت: جمعه به مکتب آورد  - طفل گریز پای را

موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در حالی که درخواست ارائه پیشنهادی را در جزئیات لایحه برنامه ششم داشت گفت: چه دلیلی دارد که بخواهیم مجلس را دو هفته تعطیل کنیم. فکر کردید اگر ما به حوزه انتخابیه می رویم زیر باد کولر هستیم یا این‌که ما را باد می‌زنند؟ ما آن‌جا تا 12 شب دنبال بدبختی مردم هستیم و از این‌جا بیشتر کار می‌کنیم.

رئیس مجلس در این‌باره گفت: چند هفته است که مجلس پشت سر هم جلسه دارد، شما هستید که می‌خواهید به مناطق خود سرکشی کنید. اگر این فرصت دو هفته‌ای را نمی‌خواهید از روز شنبه تا پنجشنبه آینده با کمال میل در خدمت‌تان هستیم.

وی افزود: ما از نظر آئین نامه داخلی نمی‌توانیم جلسه مجلس را تا پیش از پایان بررسی برنامه ششم متوقف کنیم. ما می‌خواستیم بررسی برنامه امروز به اتمام برسد، تا دو هفته فرصت سرکشی به حوزه های انتخابیه را داشته باشید.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس در چهار هفته گذشته طی 19 روز کاری با برگزاری 44 جلسه جزییات لایحه برنامه ششم را مورد رسیدگی قرار داده‌اند.
برچسب ها: جلسه علنی مجلس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: