با حضور دکترعیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر، مسئولین استان گیلان و برخی معاونین و مدیران کوثر از خدمات محمدرحیم گلبداغی به عنوان مدیر سابق تقدیر و تیمور کشاورز به عنوان مدیرشعب استان گیلان معرفی شد.
کد خبر: ۱۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸        11 January 2017

به گزارش اطلس خبر به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ دکتر رضایی ضمن خیر مقدم به مسئولین استان گیلان و عرض تسلیت به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی یاردیرین امام و رهبری گفت: حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی وزنه ای برای انقلاب اسلامی و چکش تعادل نظام بود .

وی افزود: استان سرسبز گیلان دیار مردان مبارزی مانند میرزا کوچک خان و شهید املاکی ها است که با تمام وجود از کشور و نظام اسلامی ایران حمایت کردند.

نائب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر با اشاره به اهمیت جذب منابع قرض الحسنه گفت: جذب منابع و اشاعه سنت پسندیده قرض الحسنه ، تکریم و ارائه خدمات به جامعه هدف از مهمترین مواردی است که  باید در تمامی بخش های برنامه ریزی و عملیاتی موسسه نسبت به آنها اهتمام داشته باشید .

وی با اشاره به طرح"کوثر کارت باشگاه ملوان بندر انزلی"و انگیزه پیاده سازی این طرح بیان داشت: هدف اصلی موسسه در طرح کوثر کارت توسعه نشاط اجتماعی از طریق حمایت از باشگاه های پرطرفدار و بومی است .

دکتر رضایی با بیان اینکه شعب استان گیلان طی یک سال اخیر با روند رو به رشد و مثبت در ارائه خدمات بانکی، رشد منابع و کاهش مطالبات بانکی روبرو بوده است تصریح کرد: افزایش تعداد شعب استان گیلان در قالب باجه خدماتی از برنامه هایی است که طی چند ماه آینده دنبال خواهد شد.

وی در ادامه خواستار توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و ضریب نفوذ پایانه های فروش در سطح استان گیلان شد.

دکتر رضایی با اشاره به تفاوت طرح کوثر کارت موسسه اعتباری کوثر با سایر طرح های هواداری تصریح کرد: هواداران محترم در طرح هوادار کارت، بدون پرداخت هیچ هزینه ای و تنها با انجام فعالیت های مالی خود از طریق کوثر کارت می توانند از تیم محبوب خود حمایت کنند.

وی با اشاره به روند توسعه ای موسسه اعتباری کوثر افزود: فعالیت کوثر با عنوان"بانک کوثر" در یک بازه زمانی مشخصی اتفاق خواهد افتاد و در این مسیر بانک مرکزی به عنوان یک نهاد بالادستی تصمیم گیرنده نهایی است.

در ادامه این مراسم محمد رحیم گلبداغی به بیان گزارشی از عملکرد خود پرداخت و از همکاری، همراهی کارشناسان و کارکنان شعب استان گیلان قدردانی کرد.

تیمور کشاورز مدیر جدید شعب استان گیلان نیز از حسن اعتماد مدیرعامل موسسه قدردانی نمود و بیان کرد: ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک، کاهش وصول مطالبات معوق و توجه به جامعه هدف از اولویت های اجرایی بنده می باشد.

بر اساس این گزارش؛ این مراسم که با حضور مسئولین استان گیلان، برخی معاونین و مدیران کوثر، مدیران و کارشناسان شعب استان برگزار شد، تیمور کشاورز به عنوان مدیر شعب موسسه اعتباری استان گیلان معارفه و از خدمات محمد رحیم گلبداغی در طول فعالیت یک ساله در این استان قدردانی شد.

یادآور می شود محمد رحیم گلبداغی در ادامه همکاری با موسسه اعتباری کوثر به عنوان مدیر شعب استان خراسان رضوی ادامه خدمت خواهد داد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: