کد خبر: ۱۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸        09 January 2017
قرارگاه ویژه ترافیکی مراسم تشییع پیکر  آیت الله هاشمی رفسنجانی ( قرارگاه نصر ) در پلیس راهور ناجا تشکیل گردید.

به گزارش عصر ایران به نقل از سایت راهور رییس پلیس راهور ناجا درقرارگاه ویژه ترافیکی مراسم تشییع پیکر  آیت الله هاشمی رفسنجانی ( قرارگاه نصر ) ، ضمن تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و فرمانده معزز کل قوا ،خانواده محترم ایشان و ملت شریف ایران گفت:  از درگاه احدیت مسئلت دارم روح ایشان را با حضرت امام (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس محشور گرداند.

وی در ادامه گفت:با توجه به تعطیلی روز سه شنبه طرح زوج و فرد و طرح ترافیک در سطح شهر تهران اجرا نمی شود و امیدواریم تلاش مجموعه پلیس راهور ناجا منجر به برگزاری این مراسم در شان حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی گردد.

سردار مهری گفت:از شب گذشته که این خبر ناگوار به ما رسید همکاران من در مقابل بیمارستان شهدا ،محدوده جماران و همچنین روز جاری در مراسم وداع ،جهت سهولت تردد خانواده ایشان ،مسولین و علاقه مندان ،تمهیدات ترافیکی لازم را به اجرا گذاشتند.

وی  در ادامه افزود:به همین مناسبت نماز بر پیکر ایشان فردا صبح در دانشگاه تهران توسط مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا (مدظله العالی) اقامه خواهد گردید بنابراین  از ساعت 12 امشب محدودیتهای ترافیکی در محدوده دانشگاه اعمال  و همچنین  تمهیدات ترافیکی – انتظامی در خصوص تشییع وخاکسپاری اجرا خواهد گردید.

وی از کاروان های عزادارانی که در این مراسم شرکت خواهند کرد درخواست نمود، مقررات راهنمایی و رانندگی را در مسیر عزیمت به تهران و در حین برگزاری مراسم رعایت نموده و به توصیه عوامل راهور عمل نمایند تا انشاء الله تردد آنان با سهولت صورت پذیرد.
برچسب ها: طرح ترافیک
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: