پیش از آغاز تمرین امروز؛
برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز تیمش برابر خبرنگاران قرار گرفت و در مورد حواشی اخیر و شرایط تیمش به صحبت پرداخت.
کد خبر: ۱۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵        09 January 2017
برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز تیمش برابر خبرنگاران قرار گرفت و در مورد حواشی اخیر و شرایط تیمش به صحبت پرداخت.

به گزارش اطلس خبر، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز تیمش برابر خبرنگاران قرار گرفت و در مورد حواشی اخیر و شرایط تیمش به صحبت پرداخت.

سرمربی پرسپولیس در خصوص شرایط حریف آینده شان در لیگ برتر گفت: سایپا روز گذشته 2 بر صفر از حریف خود عقب بود ولی با زدن گل نشان داد که می‌تواند به بازی برگردد. مطمئناً این تیم می‌تواند از بحران خودش را بیرون بکشد و فرکی نیز شخصی است که از دوستان خوب و بزرگ من است و مطمئن هستم این تیم شرایطش در جدول در نیم‌فصل دوم تغییر خواهد کرد.

وی در خصوص غیبت مهدی ترابی در ترکیب سایپا گفت: طبیعتاً ترابی که بهترین بازیکن سایپا است، در این مسابقه به میدان نمی‌رود ولی بازیکنان این تیم هرکدام 20 درصد به توانشان اضافه می‌کنند که جای خالی او پر شود.

مساله جذب بازیکنان مدنظر پرسپولیس سوال دیگری بود که از سرمربی این تیم شد. برانکو در خصوص تاخیر در جذب بازیکنان مدنظرش گفت: من قبلاً هم گفته‌ام زمان کمی برای گرفتن بازیکنان داریم، اما نمی‌توان این موضوع را یک‌شبه حل کرد. به‌خصوص وقتی که ما بازیکنانی را می‌خواهیم که با باشگاه‌شان قرارداد دارند، تا آنجا که امکان داشته باشد، تیم را تقویت می‌کنیم.

انتقاد از ربیع خواه سوال دیگری بود که برانکو ایوانکوویچ در این باره گفت: ربیع‌خواه 15 هفته بدون اشتباه بازی کرده و شاید فقط یک اشتباه کوچک مقابل فولاد خوزستان مقابل عبدالله ناصری داشت که همان صحنه می‌توانست یک خطا به سود تیم ما باشد. او بازیکنی عاقل و باهوش است که طوری بازی می‌کند که می‌تواند به‌خوبی بازیکن مقابلش را پوشش دهد.او مقابل خسرو حیدری و خیلی از بازیکنان دیگر عملکرد خوبی داشته است.

سوال در خصوص احتمال تیم‌های حاضر در جام جهانی و تصمیم فیفا در این خصوص نیز با این واکنش برانکو همراه شد: طبیعی است که فیفا دلایل خاص خودش را دارد. مربیان می‌دانند که قبل و بعد از جام جهانی چه فشاری به بازیکنانی وارد می‌شود و این می‌تواند یک پوئن برای تیم‌هایی باشد که تاکنون به جام جهانی نرفتند.

مصدومیت رامین رضاییان و احتمال غیبت این بازیکن نیز با توضیح سرمربی پرسپولیس همراه شد و او گفت: نمی‌دانم وضعیت او چگونه است و باید این مسئله را بررسی کنم. رضائیان برای بازی در 90 دقیقه آماده نخواهد بود چرا که بعد از آخرین مسابقه ما عملا فقط یک تمرین داشته است.


برانکو نسبت به سوالی در خصوص شائبه کم کاری از سوی برخی بازیکنان و شکست این تیم مقابل پاراگ گفت: آن مسابقه که شکست خوردیم بازی دوستانه بود و این مسئله طبیعی. ملی‌پوشان ما در شرایط خاصی قرار داشتند. ما نسبت به صداقت بازیکنانمان در قبال باشگاه، هواداران و خانواده پرسپولیس هیچ شکی نداریم و می‌دانیم آنها همه تلاششان را می‌کنند. به این مسئله هیچ شکی نداریم.


برانکو که دیگر دوست ندارید در خصوص ماجرای تیم ملی و کارلوس کی روش صحبت کند، در واکنش به سوالی درباره مصاحبه روز گذشته مهدی تاج گفت: این مسائل را رها کنید و از سایپا سوال کنید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: