گزارشی از دلايل اصلی استعفای كی روش؛
صبح ديروز خبر استعفای کارلوس کی روش از سمت سرمربیگری تیم ملی در رسانه ها منتشر شد و حال او خودش با انتشار بیانیه ای این خبر را تایید کرده است.
کد خبر: ۱۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹        08 January 2017
صبح ديروز خبر استعفای کارلوس کی روش از سمت سرمربیگری تیم ملی در رسانه ها منتشر شد و حال او خودش با انتشار بیانیه ای این خبر را تایید کرده است.

به گزارش اطلس خبر، صبح ديروز خبر استعفای کارلوس کی روش از سمت سرمربیگری تیم ملی در رسانه ها منتشر شد و حال او خودش با انتشار بیانیه ای این خبر را تایید کرد. او در این مورد نوشت:

«بعد از جلسه با رئیس فدراسیون فوتبال ایران که 5 ساعت به طول انجامید، من نامه استعفای خود را از سمت هدایت تیم ملی ایران تقدیم ایشان کردم. این تصمیم در شرایطی حاصل شد که بعد از این نشست به این نتیجه رسیدیم که هیچگونه شرایطی برای ادامه طرح آماده سازی جام جهانی وجود نداشته و مخالفت های همیشگی توسط سرمربیان باشگاه ها با برنامه های فدراسیون و سرمربی تیم ملی وجود دارد.

بعد از گذراندن یک سال بدون شکست و قرار گرفتن در رتبه اول مرحله گروهی مرحله مقدمانی جام جهانی و قرار گرفتن نام ایران در رتبه اول رده بندی فیفا در آسیا، فدراسیون فوتبال ایران نیز تایید کرد نه اقتدار و نه شرایط لازم برای اجرای طرح آماده سازی تیم ملی وجود ندارد.»
 
اما نكته عجيب در ترجمه بيانيه سرمربي تيم ملي توسط رسانه ها رخ داده است كه به نوعي با تحريف كردن اين ترجمه، خواستند طوري القا كنند كه صرفا جملات كارلوس كي روش مربوط به سو مديريت فدراسيون فوتبال است اما اصل مطالب بيان نشده است!
 
در ترجمه اي كه توسط رسانه ها منتشر شده، اين بخش از بيانيه كي روش برخلاف بولد كردن ساير رسانه ها، مهم ترين بخش از بيانيه است:
 
due to the permanent opposition to the National Federation and the National Team Coach, moved by sports agents not interested in the National Team success
 
 ترجمه دقيق اين بخش: این تصمیم بعد از جلسه ای گرفته شد که در آن به این جمع بندی رسیدیم که به دلیل مخالفت دائمی سرمربيان باشگاه هاي ورزشی  که علاقه ای به موفقیت تیم ملی ندارند و با فدراسیون و سرمربی تیم ملی همكاري نمي كنند، هیچ شرایطی برای پیشبرد برنامه مصوب آماده سازی برای جام جهانی وجود ندارد!
 
در اينجا اتفاقا كي روش شمشير را براي مخالفنش از رو بسته و معتقد است مربيان باشگاهي ( بخصوص برانكو سرمربي پرسپوليس ) مخالف موفقيت پرسپوليس هستند و با سنگ اندازي مانع صعود ايران به جام جهاني خواهند شد!
 
چيزي كه مشخص است استعفاي كي روش براي سومين بار رنگ و بوي فرماليته گرفته و لوث شدن آن كاملا واضح است. كي روش از عدم امكانات مناسب در فدراسيون فوتبال مي نالد كه با علم بر همين سو مديريت قرارداد يك ميليون و دويست هزار دلاري خود را تمديد كرد! 
برچسب ها: استعفای کی روش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: