کد خبر: ۱۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰        07 January 2017
تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال در غیاب هفت بازیکن این تیم برگزار شد.

به گزارش تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای حضور در نیم‌فصل دوم لیگ برتر از ساعت ۱۲ امروز (شنبه) در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* با توجه به اینکه حضور هواداران در محل تمرین ممنوع بود، اما حدود ۱۰ نفر نظاره‌گر تمرین بودند.

* منصوریان با ۱۵ دقیقه تأخیر در زمین حاضر شد.

* کاوه رضایی، بختیار رحمانی، امین حاج‌محمدی، یعقوب کریمی، جابر انصاری، امید ابراهیمی و وریا غفوری غایبان تمرین بودند. ظاهراً مشکلات کاوه رضایی با استقلال همچنان ادامه دارد.

* بازیکنان پیش از آغاز تمرین در چند گروه به بازی تنیس فوتبال پرداختند، مهدی رحمتی و میثم مجیدی که روبه‌روی هم بازی می‌کردند با یکدیگر کری زیادی داشتند و هرکدام موفق عمل می‌کرد، ادای سامورایی‌ها را درمی‌آورد.

* هنگامی که محمد خرمگاه وارد زمین شد به سمت مهدی رحمتی نرفت و باز هم به یکدیگر کم‌محلی کردند. ظاهراً اختلافات این دو همچنان ادامه دارد، چرا که وقتی فوتبال درون تیمی آغاز شد خرمگاه به جای صدا کردن رحمتی از حمید بابازاده خواهد که دروازه‌بان‌ها را فرابخواند.

* استیو جونز، مربی انگلیسی استقلال به مانند به دلیل عدم دریافت مطالباتش و پرداخت نشدن مالیات توسط باشگاه استقلال بازیکنان را تمرین نداد. منصوریان به سمت این مربی رفت و دقایقی با او صحبت کرد.

* بازیکنان ابتدا خودشان را زیرنظر علی چینی گرم کرده و سپس به فوتبال درون تیمی تحت فشار پرداختند. یکی دیگر از بخش‌های تمرین نیز بازی آقا وسط بود.

* علیرضا منصوریان که رابطه خوبی با خسرو حیدری دارد و بارها در طول تمرین با این بازیکن صحبت کرد. سرمربی استقلال هنگام گرم کردن بازیکنان به زبان یونانی جملاتی را به حیدری گوشزد کرد!

* یک بازیکن رده سنی نوجوانان برای تست دادن در محل تمرین حضور داشت.

* نصرالله عبدالهی و بهتاش فریبا از نزدیک نظاره‌گر تمرین بودند.

* علیرضا منصوریان بازهم به مانند روزهای گذشته به دوچرخه سواری پرداخت.

* یکی از خبرنگاران از علیرضا منصوریان پرسید چرا در کلاس دانش‌افزایی مربیان شرکت نکرده است که وی مدعی شد، فراموش کرده بود که قرار است امروز چنین کلاسی برگزار شود.  

تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر باید به مصاف نفت تهران برود.
برچسب ها: استقلال
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: