لحظه به لحظه این خبر بروزرسانی می شود
آن طور که گزارش شده حدود ۷۰ تا ۱۰۰ سرنشین در این هواپیما که از نوع توپولوف ۱۵۴ بوده حضور داشته‌اند.
کد خبر: ۱۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴        25 December 2016
آن طور که گزارش شده حدود ۷۰ تا ۱۰۰ سرنشین در این هواپیما که از نوع توپولوف ۱۵۴ بوده حضور داشته‌اند.

به گزارش اطلس خبر، به نقل از اسپوتنیک مقام‌های روسیه می‌گویند یک هواپیما که از مرکز تفریحی سوچی در نزدیکی دریای سیاه به آسمان برخاسته بود، از صفحه رادار محو شده است.آن طور که گزارش شده حدود ۷۰ تا ۱۰۰ سرنشین در این هواپیما که از نوع توپولوف ۱۵۴ بوده حضور داشته‌اند.گزارش های تایید نشده حکایت از این دارند که این هواپیما به ارتش روسیه تعلق داشته و در حال انتقال نظامیان روس به سوریه بوده است اما مقام های مسکو هنوز در این رابطه اظهار نظر نکرده‌اند.

۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۳۹
تعداد قطعی مسافران ۹۲ نفر بوده است

اسپوتنیک:در آخرین خبر مخابره شده از سوی این خبرگزاری تعداد مسافران این پرواز ۹۲ نفر اعلام شده که شامل ۸۳ نفر مسافر و ۹ نفر خدمه پروازی بوده است.

۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۳
علت احتمالی سقوط نقص فنی بوده است

عملیات گروههای امدادی با چند فروند بالگرد و کشتی هم اکنون در منطقه سقوط هواپیما ادامه دارد. خبرگزاری روسیا سگودنیا نیز علت احتمالی بروز این واقعه را نقص فنی یا اشتباه خلبانی اعلام کرده است.

۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۲
لاشه هواپیمای سقوط کرده روسی یافت شد

IRNA :  لاشه یک فروند هواپیمای روسی که امروز (یکشنبه) با ۹۱ سرنشین سقوط کرد در عمق ۵۰ تا ۷۰ متری سواحل دریای سیاه در جنوب روسیه یافت شد.یک مقام اداره اطلاعات و اخبار وزارت دفاع روسیه به خبرگزاری اینترفکس گفت که هواپیما در فاصله ۱۵۰۰ متری ساحل دریای سیاه سقوط کرده است.

۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۵۴
مقصد استان لاذقیه سوریه بوده است

خبرگزاری اینترفاکس گفته است که هواپیما متعلق به وزارت دفاع روسیه بوده و مقصد آن پایگاه نظامی روسیه در استان لاذقیه سوریه بوده است.

۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۰۸
پوتین جزئیات ناپدید شدن هواپیما را دنبال می کند

سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه اعلام کرده که عملیات تحقیقات و نجات سرنشینان هواپیمای ناپدید شده را رهبری و اداره می‌کند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین نیز اظهار داشت، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه جزئیات ناپدید شدن هواپیما را دنبال می‌کند.

۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۰۰
شایعه هواپیما ربایی قوت گرفته است

SKY NEWS:گمانه زنی هایی در خصوص ربایش هواپیما قوت گرفته است اما هیچ منبع رسمی این حدس را تأیید و یا تکذیب نکرده است.

۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۸:۵۹
مسیر هواپیما از سوچی به مقصد لاذقیه بوده است

SKY NEWS:هواپیمای مذکور ۹۱ سرنشین داشته و از سوچی به مقصد لاذقیه سوریه در حرکت بوده که از رادار خارج شده است. این هواپیما بعد از اینکه از فرودگاه سوچی بلند شد، ظاهرا مفقود شده است.بر اساس اعلام وزارت شرایط اضطراری روسیه این هواپیما ۲۰ دقیقه پس از بلند شدن از صفحه رادارها ناپدید شده است. زمان پرواز ساعت ۵ و ۴۰ دقیقه به وقت مسکو بوده است. این هواپیما ۸۳ سرنشین و ۸ کادر پرواز داشته است. در این هواپیما خبرنگاران و کارمندان نظامی نیز حضور داشتند. هم‌چنین یک گروه موسیقی نیز همراه آنها بوده که به نظر می‌رسد قرار بوده در مراسم سال نوی نیروهای روسیه در سوریه حضور به هم رساند.لاذقیقه در ساحل شرقی دریای مدیترانه واقع شده است.

۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۸:۵۴
تعداد درست مسافران و خدمه پرواز

خبرگزاریها از تعداد ۸۳ مسافر هواپیما و ۸ نفر خدمه پرواز در هواپیمای فوق خبر داده اند.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: