گزارشی از رقم قرارداد سرمربی جدید تیم ملی والیبال؛
نظرسنجی فدراسیون والیبال از کارشناسان والیبال ایران در نهایت به نفع آناستازی سرمربی ایتالیایی تمام شد.
کد خبر: ۱۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵        04 December 2016
نظرسنجی فدراسیون والیبال از کارشناسان والیبال ایران در نهایت به نفع آناستازی سرمربی ایتالیایی تمام شد.

به گزارش اطلس خبر، نظرسنجی فدراسیون والیبال از کارشناسان والیبال ایران در نهایت به نفع آناستازی سرمربی ایتالیایی تمام شد.

پیش از این، محمدرضا داوزنی گفته بود: با توجه به هدفی که در چهار سال آینده داریم با چند مربی کاربلد مذاکره داشتیم و در نهایت روی «آناستازی»، «مندز» و «استویچف» تمرکز کردیم. مندز درخواست داشت تا علاوه بر تیم ملی در یک تیم باشگاهی هم فعالیت کند که مورد قبول ما نبود و در نهایت از جمع گزینه ها حذف شد و از بین دو نفر دیگر استویچف مورد علاقه فدراسیون لهستان نیز است.

رئیس فدراسیون والیبال ایران توضیح داده بود: در هفته پیش رو، مذاکرات خود را با آناستازی و استویچف ادامه خواهیم داد و تصمیم خود را نهایی می کنیم تا یکی از آنها، سرمربی تیم ملی والیبال ایران شود.
 
این مربی ( آناستازی ) كه سابقه قهرماني در ليگ جهاني و المپيك را دارد، قبلا درخواست های عجیب و غریبی داشت و حالا رضایت داده که با شرایط فدراسیون والیبال ایران کنار بیاید.

براساس رايزني ها، مبلغ قرارداد آناستازی چیزی حدود ۲۰۰ هزار دلار خواهد بود. البته فدراسیون والیبال کماکان با استویچف بلغاری و مندس آرژانتینی نیز در حال مذاکره است اما به نظر می رسد شانس آناستازی ایتالیایی برای جانشینی رائول لوزانو بیش از سایرین باشد.

قرار است آناستازی با یک مربی ایرانی کار کند و ۴ مربی ایتالیایی که همگی هم ثابت نیستند، او را برای هدایت تیم ملی ایران یاری کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: