​همراستا با سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید، بانک صادرات ایران به منظور افزایش رونق اقتصادی و توليد در سال جاری هزار و ٥٥٨ بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط را تأمین اعتبار کرده است.
کد خبر: ۱۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶        03 December 2016
به گزارش اطلس خبر به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در جهت اجرایی کردن بخشنامه بانک مرکزی جمهوري اسلامي ايران با هدف ایجاد رونق اقتصادی و بکارگیری ظرفیت و توانمندی بخش های مختلف تولیدی، اختصاص اعتبار به بنگاه های کوچک و متوسط را در دستور کار خود قرار داده است. بر اساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت این بانک تا پایان آبان ماه سالجاري ١٦ هزار و ١٤٢ میلیارد ریال تسهیلات را به  هزار و ٥٥٨ طرح اقتصادی پرداخت کرده که اقدام راهگشای بانک در این زمینه نقش بسزایی در افزایش اشتغال و رونق اقتصادی در سراسر کشور داشته است و در میان شبکه بانکی نیز از این لحاظ جایگاه ممتازی را برای بانک صادرات ایران رقم زده است.

بنا به اين گزارش؛ بر اساس رسالت شبکه بانکی و به منظور تأمین مالی نظام اقتصادی کشور، با توجه به سیاست های دولت مبنی بر ضرورت فعال سازی ظرفیت های بالقوه تولیدی صنایع کوچک و متوسط و ارتقای توان رقابت پذیری آن ها، همچنین با عنایت به نقش برجسته و بی بدیل واحدهای تولیدی مذکور در ایجاد اشتغال و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی؛ ایفای نقش موثرتر و کاراتر از سوی شبکه بانکی کشور را مي طلبد. در این راستا، بانک صادرت ایران نیز با بکارگیری تمام امکانات و تجهیزات و  استفاده از ظرفیت های ممکن در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و اعطای تسهیلات به بخش ها و بنگاه های یاد شده گام برداشته است.

شايان توجه است؛ تسهیلات اختصاص یافته اين بانک در بخش های مختلف از قبیل: تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی، در تمامی استانها بوده و با توجه به تاکید و برنامه های ابلاغی از سوی مدیر عامل، تداوم اين روند همچنان در دستور كار بانك​   مي باشد.



برچسب ها: بانک صادرات
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: