کد خبر: ۱۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹        29 November 2016
کارشناس سازمان هواشناسی از آغاز بارش ها در کشور از اواخر روز چهارشنبه خبر داد.

امیر سرکرده در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، اظهار داشت: امروز برای بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار را داریم و تنها در بخش هایی از جنوب شرق کشور هوا نیمه ابری می شود. براساس نقشه ها امروز در کشور بارش باران نخواهیم داشت.  
 
وی ادامه داد: برای امروز در کلاانشهر ها به ویژه تهران، کرج، اراک، اصفهان  و قزوین شاهد رشد آلاینده ها وآلودگی هوا به علت سکون وضعیت جوی هستیم.  
 
کارشناس سازمان هواشناسی از ورود  سامانه بارشی جدیدی از اواخر روز چهارشنبه به کشور خبر داد و گفت: با ورود این سامانه  شاهد بارش باران در استان های آذربایجان غربی، کردستان،کرمانشاه، ایلام و بخش هایی از استان خوزستان خواهیم یود. این بارش ها در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.  
 
سرکرده با بیان اینکه روز پنج شنبه  بارش در شمال غرب،غرب و جنوب غرب کشور ادامه دامه دارد، گفت:  این بارش ها در دامنه جنوبی البرز، شهر تهران، سواحل خزر و بخش هایی از دامنه زاگرس آغاز می شود. همچنین  برای این مناطق وزش باد و رعد و برق پیش بینی می شود.  
 
به گفته وی  شدت بارش ها در استان های غربی به حدی است که شاهد آبگرفتگی معابر خواهیم بود. بیشترین بارش ها  را در کهگیلو و بویر احمد،لرستان، شمال خوزستان و کرمانشاه  شاهد خواهیم بود.   
برچسب ها: بارش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: