انصاریفرد در گفتگو با مهر:
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه شکایت ۱۵ میلیاردی مربوط به دوران فعالیت وی نیست، گفت: چطور ممکن است خود باشگاه یک شرکت تاسیس کند و آن وقت برای مطالباتش از خود باشگاه شکایت کند؟!
کد خبر: ۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶        02 March 2016
به گزارش خبرنگار مهر، صحبت‌های روز گذشته علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در نشست خبری خود در مورد یک شکایت ۱۵ میلیاردی صحبت کرد که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است. پرونده‌ای که گفته می‌شود مربوط به دوران مدیریت عباس انصاریفرد است و معاون اقتصادی این باشگاه در آن زمان با تاسیس یک شرکت در دوبی، در نهایت برای اجرایی نشدن تعهدات، دست به شکایت می‌زند.

انصاریفرد در گفتگو با خبرنگار مهر، با تکذیب این مسائل، گفت: من از چنین شکایتی بی خبرم و فکر نمی‌کنم مربوط به زمان فعالیت ما بوده باشد. ما فقط در آن زمان بحث تشکیل آکادمی فوتبال را در دوبی داشتیم و به هیچ وجه بحث اقتصادی در میان نبود.

وی درباره اینکه تاسیس آکادمی در یک کشور دیگر نیازمند ثبت یک شرکت و انجام کارهای اقتصادی است، تصریح کرد: بله، فدراسیون فوتبال امارات به ما گفته بود که اگر دنبال آکادمی هستید باید یک شرکت تاسیس کنیم. ما هم یک شرکت ثبت کردیم ولی این شرکت مرتبط با آکادمی فوتبال بود نه کار اقتصادی.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود معاون اقتصادی باشگاه در آن زمان دست به این کار زده است، گفت: معاون اقتصادی باشگاه در آن زمان آقای منتظر بودند که چون اقامت دوبی را داشت، یک شرکت را تاسیس کرد. من با ایشان در ارتباط هستم و وی هم از طرح شکایت ۱۵ میلیاردی بی خبر است.

انصاریفرد در ادامه یادآور شد: اینکه می‌گویند این شرکت ادعای طلب کرده است، دروغ است. چنین چیزی نیست. آن شرکت اصلا فعالیت اقتصادی نداشته است. ضمن اینکه وقتی خود باشگاه یک شرکت تاسیس کرده، چطور می‌تواند از باشگاه شکایت کند؟!

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس افزود: نظرم این است که برای گرفتن اطلاعات بیشتر با آقای طاهری صحبت کنید که این طلب دقیقا مربوط به مدیریت چه کسی در باشگاه بوده است.

انصاریفرد در پایان درباره سرانجام این آکادمی در دوبی گفت: دیگر «به عمر مدیریت ما قد نداد» که بخواهیم این کار را دنبال کنیم. قرارداد ما با یک باشگاه برزیلی بود تا بتوانیم جلوی هرز رفتن استعدادهای فوتبالی داخل ایران را بگیریم و جوانان مستعد خود را به کشورهای دیگر بفرستیم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: