کد خبر: ۱۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸        24 October 2016
‌فرمانده انتظامي هرمزگان از دستگيري باند مسلحي که به اتهام تهديد به قتل، تيراندازي به خودروها تحت تعقيب بود در شهرستان جاسک خبر داد.

‌به گزارش ایسنا، ‌سردار عزيزالله ملکي فرمانده انتظامي هرمزگان در این خصوص افزود: در پي وقوع چند فقره راه‌بندي به‌قصد سرقت موتورسيکلت و تيراندازي منجر به جرح دو نفر در جاده جاسک به بشاگرد، تهديد به قتل افراد و تيراندازي به خودروها توسط چند شرور، شناسايي و دستگيري عاملان اين شرارت به‌صورت ويژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان، عنوان کرد:  مأموران پليس اطلاعات شهرستان جاسک با تلاش شبانه‌روزی و بهره‌گیری از شیوه‌های پليسي، پنج‌تن از اعضاي اين باند معروف به گروه " لاتورسر" که در زبان بلوچي به معني گردباد است را شناسايي کردند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: با توجه به حساسيت موضوع ، اقدامات اعضاي اين باند و ايجاد رعب و وحشت در منطقه پس از هماهنگي با مقام قضائي و طرح موضوع در شوراي تأمین شهرستان پس از چندين روز کار اطلاعاتي‌، يکي از اعضاي باند به نام " احمد -م " در مخفيگاهش دستگير شد.

سردار ملکي تصريح کرد: در بازجویی‌های اوليه، اين شرور به سرقت شتر اهالي روستاي كلمبري و اخاذي از مردم با کمک همدستانش با اسلحه اعتراف کرد که تحقيقات براي شناسايي و دستگيري ديگر اعضاء اين باند ادامه دارد.

فرمانده انتظامي هرمزگان خاطرنشان کرد: ما با هرگونه عاملي که بخواهد نظم و امنيت مردم به‌ویژه در شهرهاي مرزي که داراي تعدد ديني و تفاوت‌های فرهنگي هستند را به مخاطره بيندازد با تمام قوت و قدرت مقابله می‌کنیم و به هيچ فرد و گروهي اجازه نمی‌دهیم در امنيت عمومي شهروندان مداخله کنند.

برچسب ها: لاتورسر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: