صادق ورمزیار پيشكسوت استقلال در گفتگو با خبرنگار پارسينه درخصوص روند پيروزي هاي تيم محبوبش و همينطور شكست دو بر صفر ساپيا مقابل شاگردان منصوريان صحبت كرد.
کد خبر: ۱۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴        24 October 2016
صادق ورمزیار پيشكسوت استقلال در گفتگو با خبرنگار پارسينه درخصوص روند پيروزي هاي تيم محبوبش و همينطور شكست دو بر صفر ساپيا مقابل شاگردان منصوريان صحبت كرد.

به گزارش اطلس خبر، صادق ورمزیار پيشكسوت استقلال در گفتگو با خبرنگار پارسينه درخصوص روند پيروزي هاي تيم محبوبش و همينطور شكست دو بر صفر ساپيا مقابل شاگردان منصوريان صحبت كرد.
 
ورمرزيار در مورد پیروزی دو بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال مقابل سايپا به مراتب بهتر از ديدارهاي قبلي ظاهر شد و توانست به خوبي آنچه كه مربيان از بازيكنان انتظار داشتند در زمين پياده كنند و اگر مقداري اعتماد به نفسشان بيشتر شود مي توانند بهتر از اين هم ظاهر شوند.

وی ادامه داد: شاگردان علیرضا منصوریان نباید در باد ۳ برد پیاپی بخوابند و مغرور شوند. بازیکنان باید تلاش کنند تا به هارمونی لازم برسند و از نظر تاکتیکی هم پیشرفت بیشتری داشته باشند. منصوریان به زمان نیاز دارد تا تفکرات خود را به بازیکنان القا کند.

مربي سابق استقلال درمورد اينكه برخي بازيكنان اسم و رسم دار نتوانستند خودشان را با شرايط استقلال وفق دهند گفت: در هر صورت اينجا استقلال است و شرايطش با هر تيم ديگري در ايران متفاوت است. ممكن است بازي ستاره تيمش بوده ولي وقتي به استقلال مي آيد افت مي كند بخاطر اينكه هيچ باشگاهي مثل استقلال نيست و بايد به آنها زمان داد تا شرايط تيم را درك كنند.

ورمزیار خاطرنشان کرد: به طور مثال استقلال در سمت راست از وجود خسرو حیدری و وریا غفوری استفاده می‌کند که هر دو بازیکن فقط برای ارسال اقدام می‌کنند. در دیدار مقابل سایپا وقتی محسن کریمی به زمین رفت، حرکاتی به سمت داخل داشت و گلزنی هم کرد. مربی کم کم به این مسائل می‌رسد.

وی در مورد خریدهای گران‌قیمت استقلال مانند امین حاج‌محمدی که حتی در فهرست ۱۸ نفره هم قرار نمی‌گیرند، گفت: در خیلی از مواقع یک مربی، بازیکنانی را در اختیار دارد اما می‌خواهد از آنها در مواقع حساس استفاده کند. شاید این بازیکنان در مقاطع دیگری به درد استقلال بخورند. اگر منصوریان تا پایان فصل از این بازیکنان استفاده نکند، باید توضیح دهد چرا یک بازیکن را خریده یا نگه داشته اما به او بازی نداده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: