رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از در پیش بودن تغییر شهرداران ۷ منطقه تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳        01 March 2016
به گزارش ایلنا، علیرضا دبیر در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه قرار است؛ هفت تن از شهرداران مناطق جابجا شوند و طوفانی در راه است، گفت: ما در عزل و نصب‌های شهرداران مناطق هیچ دخالتی نداریم، اما شهردار باید توضیح دهد که اگر این افراد بد بوده‌اند، چرا آن‌ها را منصوب کرده و اگر خوب بودند به چه علت می‌خواهد، آنان را عزل می‌کند.

وی تاکید کرد: ما باید بدانیم؛ جابجایی در شهرداری که از اختیارات شهردار است، چگونه انجام می‌شود.

چمران در پاسخ به دبیر اظهار کرد: نمایندگان مجلس و شورا نیز جابجا می‌شوند، چنانکه در مجلس شورای اسلامی کل ۳۱ نفر جابجا شدند.

دبیر در ادامه سخنان خود تصریح کرد: قالیباف باید توضیح دهد که به چه علت شهرداران خیلی زود تودیع می‌شوند.

وی همچنین به مشکلات منطقه ۱۹ تهران اشاره کرد و گفت: باید برای افراد مصلحی که در کوره پس‌خانه‌های این منطقه حضور دارند، چاره‌اندیشی کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر با تاکید بر اینکه برای مناطق ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه گذاشتیم گفت: البته شهردار از برنامه عدول کرده است و ساختمان‌هایی را به نام بهاران ساخته که تاییدیه شورا را ندارند و تخلف است.

دبیر با تصریح براینکه در بحث بیمارستان هسته‌ای نیز شهرداری حق ندارد آجر روی آجر بگذارد مگر با مجوز شورا افزود: دوستان در بیمارستان هسته‌ای نباید بدون مصوبه شورا کاری انجام دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بودجه منطقه ۱۹ در سه سال گذشته رشد قابل توجهی داشته بطوری که با بیش از ۳ برابر افزایش رو به رو بوده است.

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: