در اقدامی تازه که یکی از هم وطنان خوش ذوق داخلی انجام داده است راه اندازی ثبت و خرید پیتزا به صورت آنلاین می باشد که طبق گفته خود فعالیت این فروشگاه بر فروش آنلاین پیتزا با ذائقه و سلیقه مشتریان ایرانی متمرکز است
کد خبر: ۱۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰        18 October 2016


چند سالی است که برای راحتی هم وطنان عزیز فروشگاه های اینترنتی راه اندازی شده که علاوه بر ارایه اجناس از خدمات پس از فروش این اجناس نیز بهره مند هستند. ولی شاید کاربران اینترنت در کشورمان برای تهیه غذای آنلاین با مشکل روبرو باشند چراکه هنوز چنین فروشگاه هایی در کشور راه اندازی نشده باشند . اما در اقدامی تازه که یکی از هم وطنان خوش ذوق داخلی انجام داده است راه اندازی ثبت و خرید پیتزا به صورت آنلاین می باشد که طبق گفته خود فعالیت این  فروشگاه بر فروش آنلاین پیتزا با ذائقه و سلیقه مشتریان ایرانی متمرکز است، به این صورت که کاربران می‌توانند دستور ساخت پیتزای خود را به صورت آنلاین و با انتخاب مواد اولیه دلخواه صادر کنند.

برند پیتزا دات آی آر(pizza.ir) تازه شروع به کار کرده است. این برند با در اختیار گرفتن آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات و آشپزخانه های روز دنیا، هم گام با کشورهای پیشرفته جهان با برگزیدن فضای آنلاین در کسب‌ و ‌کار، امکان ساخت بیش از ۱۵۰۰۰ نوع پیتزا به صورت اینترنتی را برای مشتریان با سلیقه آنان فراهم کرده است.

به گزارش اطلس خبر به نقل از مقیم، سعید شهیدی مدیرعامل پیتزا دات آی آر گفت: « فعالیت این برند بر فروش آنلاین پیتزا با ذائقه وسلیقه مشتریان ایرانی متمرکز است، به این صورت که کاربران می‌توانند دستور ساخت پیتزای خود را به صورت آنلاین و با انتخاب مواد اولیه دلخواه صادر نمایند، سپس مراحل طبخ آنرا دنبال کنند و به محض آماده شدن و تحویل به موتور سواران بر روی نقشه گوگل سفارش خود را دنبال کرده و در کمتر از 40 دقیقه آن را در محل مورد نظر تحویل بگیرند».

مدیر برند پیتزا دات آی آر افزود: «این مجموعه با احداث یک آشپزخانه در تهران کار خود را آغاز کرده و به ترتیب در تمام مناطق تهران و سایر شهرهای ایران شعبه‌های خود را برپا خواهد کرد. در کلیه آشپزخانه‌‌ های پیتزا دات آی آر از آخرین فناوری و تجهیزات پیشرفته گران قیمت پخت غذای سریع و باکیفیت و سازگار با محیط زیست استفاده شده است».

 مدیر برند پیتزا دات آی آر تاکید کرد : « تفاوت وبسایت پیتزا دات آی آر با دیگر وبسایت‌های سفارش آنلاین غذا در این است که اکثرآنها با سایر رستوران‌ها قرارداد می‌بندند و در پخت و فراهم کردن غذا دخالتی ندارند اما پیتزا دات آی آر علاوه بر گرفتن سفارش و تحویل پیتزا در کوتاهترین زمان به مشتریان، مسئولیت پخت پیتزا با بالاترین کیفیت را نیز بر عهده دارد.»

شهیدی اظهار داشت: « وبسایت این برند در آینده ای نزدیک به بزرگترین مرجع آموزشی و اطلاع رسانی پیتزای ایران تبدیل می شود».

شعار اصلی این برند ارائه پیتزایی بهتر با تاکید بر سلامت مشتریان و حفظ محیط زیست می باشد و با دستور کار قرار دادن این شعار تلاش دارد که فرهنگ استفاده از فضای آنلاین را در امور جاری شهروندان، جایگزین تردد بی‌شمار اتومبیل در فضای شهری برای صرف غذا در رستوران‌ها کند و با استفاده از مواد قابل برگشت به طبیعت در آشپزخانه و امور جاری به سهم خود یکی از حافظان محیط زیست باشد.

 

برچسب ها: سعید شهیدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: