کد خبر: ۱۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲        30 September 2016
در مراسم اولین سالگرد مرحوم هادی نوروزی ، کاپیتان فقید پرسپولیس واقع در روستای کپورچال بابل مسئولان و شخصیت های ورزشی سیاسی زیادی حاضر شدند اما حتی یک دقیقه هم روی مدیریت این برنامه فکر نشد.

 به گزارش تابناک ورزشی، از سیاسیون نماینده های بابل و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی، از فدراسیون غلامرضا بهروان و از جامعه ورزش فرشاد پیوس، حسن یزدانی قهرمان المپیک، مرتضی کرمانی مقدم، حنیف عمران زاده، محسن عاشوری، بهزاد داداش زاده، مهرداد میناوند، علیرضا نورمحمدی، پژمان نوری، امیرحسین فشنگچی، مهدی و هادی خیری، روح الله باقری، محمد غلامی، مرتضی فنونی زاده، عباس کارگر، جواد منافی، علیرضا مرزبان، میثم بائو، مهرداد کفشگری، محمد عباس زاده و ... مراسم حضور داشتند. 

اغلب این جمعیت از اطرافیان پرسپولیس و بازیکنان تیم خونه به خونه بابل بودند که در کنار هزاران هوادار این بازیکن فقید در فضای کوچکی نشستند.

تصویرعجیب‌ازسالگرد‌بارانی‌نوروزی؛صندلی‌هاروی‌سر!

علیرغم اینکه هواشناسی مازندران از چند روز قبل از بارش شدید باران در روز پنجشنبه خبر داده بود ولی مسئولان برگزارکننده تمهیدات لازم برای نصب سایبان یا چتر معمولی را هم در نظر نگرفتند تا اولین مراسم سالگرد هادی نوروزی بدون برگزاری برنامه های پیش بینی شده و زودتر از موعد پایان یابد.
برچسب ها: سالگرد نوروزی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: