کد خبر: ۱۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳        29 September 2016
فرمانده ناجا با اشاره به پیش بینی تردد بیش از ۲میلیون زائر از مرزهای ایران برای شرکت در مراسم اربعین اعلام کرد: ماموران برای صدور گذرنامه به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات به زائران هستند.
 
به گزارش مهر، سردار حسین اشتری در خاتمه دیدار با مراجع معظم تقلید در قم در جمع خبرنگاران، گفت: توفیقی بود که امروز در محضر مراجع معظم تقلید در قم باشیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه نیروی انتظامی برای ماه محرم، خدمات رسانی به هیئت های مذهبی را در دستور کار خود قرار داده است، ابراز امیدواری کرد: انشاءالله با یک نظم خاص و امنیت مطلوب مراسم ماه محرم انجام شود.

فرمانده ناجا به هیئت های مذهبی توصیه کرد: در محرم هماهنگی و همکاری لازم را با ماموران نیروی انتظامی داشته باشند.

سردار اشتری با اشاره به پیش بینی تردد بیش از دو میلیون زائر از مرزهای ایران برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی(ع)، گفت: امنیت تردد و تسهیل عبور و مرور زائران برای مراسم اربعین بر عهده نیروی انتظامی است؛ امسال نیز همانند سنوات گذشته این مراسم  هرچه باشکوه تر و بلکه بهتر از گذشته برگزار شود.

وی با اشاره به تسهیل در صدور گذرنامه زائران اربعین حسینی(ع)، گفت: سعی شده چند روز قبل از اربعین شیفت کاری مأموران بیشتر شود بنابراین ماموران برای صدور گذرنامه به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات به زائران هستند.

فرمانده ناجا به زائران توصیه کرد: برای تکمیل مدارکشان هرچه زودتر اقدام و در سامانه سماح ثبت نام کنند و حتماً ویزا نیز به همراه داشته باشند.
برچسب ها: صدور گذرنامه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: