کد خبر: ۱۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴        31 August 2016
عضو فراكسيون ولايت گفت: با توجه به عدم اقناع نمايندگان معترض از توضيحات مطهری، تصميم‌گيری در مورد وی بايد در جلسه رسيدگی به نامه معترضان صورت بگيرد.

«محسن کوهکن» نماینده مردم لنجان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامه شكايت برخی نمايندگان از مطهری به علت نامه نگاری ب وزیر دادگستری درباره فایل صوتی گفت: توضیحات آقای مطهری در جلسه روز سه‌شنبه (9 شهريور ماه) پاسخ اعتراض ما نبود.

وي با اشاره به اينكه تذکر بنده به مطهری در مورد محتوای نامه نبود، اظهار داشت: بحث شكايت نمايندگان مربوط به اين است كه چرا عضو هیئت رئیسه مجلس برای خانه ملت حاشیه‌ درست کرده است.

عضو فراكسيون ولايت تصريح كرد: بارها در فرمایشات مقام معظم رهبری تاكيد شده که نباید حاشیه‌پردازی کنید لذا اعتراض و شكايت نمايندگان تنها به دلیل ايجاد حاشيه توسط عضو هيئت رئيسه است.

كوهكن بيان داشت: يك زمان اعتراض شد كه چرا احمدی‌نژاد در سیاست خارجی کشور بحث هولوکاست را مطرح کرده و با اين اقدام دستاويزی به دشمنان نظام داده است و حال اقدامات سال 67 مطرح می‌شود، شاید ماهیت این دو موضوع مجزا باشد اما هر دو به نوعی حاشیه‌سازی و دادن فرصت به دشمنان کشور است.

نماينده مردم لنجان ضمن تاكيد براينكه به حکم عقل و تدبیر مجلس نباید به حاشیه برود، گفت: نمايندگان معترض براساس نامه خود می‌خواهند كه آیین‌نامه داخلی به صورت صددرصد اجرا شود.

وی تاكيد كرد: مطهری يا هر نماينده ديگر می توانند حرف خود را بيان كرده و به وظایف نمایندگی شان عمل كند، کسی به دنبال استبداد و اختناق در مجلس نیست اما بايد به نوعی رفتار شود که حاشیه‌سازی صورت نگیرد.

عضو فراكسيون ولايت با بيان اينكه در صورت قانع نشدن از توضیحات مطهری در جلسه بررسی شكايت نمايندگان، جمع بايد در مورد صلاحیت وی تصمیم‌گیری کند، خاطرنشان كرد: ما به هر جهت به دنبال ادامه برخوردها نبوده و خواهان اصلاح امور هستیم و هر زمان كه شاهد نتیجه اصلاح کار باشيم به حکم عقل این روند را متوقف می‌کنیم.
برچسب ها: مطهری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: