یک سایت پرتغالی مشکل مهدی طارمی را در گلزنی در دیدارهای اخیر مشکل روانشناختی دانست.
کد خبر: ۱۰۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴        25 December 2021

 در مورد مهدی طارمی، مهاجم ایرانی و به ویژه گل نزنی او که باعث نگرانی تمام اعضای تیم پورتو شده است، صحبت‌های زیادی شده است. چیزی که کادر فنی آبی و سفید سعی در بی‌ارزش کردن آن داشته است. کادرفنی پورتو بارها اعلام کرده است که وظیفه طارمی فقط گل زدن نیست و کمک به سایر بازیکنان است ولی همه ما می‌دانیم که شرایط این گونه نیست و مهاجم ایرانی با مشکل روبه‌رو شده است.

با وجود نداشتن شانس گلزنی یا حتی برخی ناتوانی‌ها، به نظر می‌رسد مشکل طارمی روحی - روانی است و این در برخی از بازی‌های او در مسابقات مشهود است، که بارزترین آن‌ها دیدار با لیورپول است که در آن بازیکن ایرانی به جای شوت زدن سعی می‌کند به یک هم تیمی پاس دهد بنابراین یک فرصت گلزنی را از دست می‌دهد. بازگشت به روند گلزنی برای بازیابی سطح اعتماد به نفسی که قبلا با پیراهن آبی و سفید نشان داده است، بسیار مهم به نظر می‌رسد.

این درست است که ما نمی‌توانیم او را با مهاجمانی در سطح جکسون یا فالکائو مقایسه کنیم. چیزی که در حال حاضر به نظر می‌رسد پورتو ندارد، نبود همین نوع مهاجم است که به این تیم نیز آسیب زده است. مهاجم ایرانی آن جور مهاجمی نیست که بتواند خونسردی خود را حفظ کند ولی نباید از حق گذشت که او در خدمت تیم است.

طارمی بازیکنی است که خط هافبک را به حمله وصل می‌کند و در این امر موفق است و این به سود تیمی مثل پورتو است و سرمربی تیم نیز به خوب به این نکته اشاره دارد.

حال سوال این است. آیا طارمی مهاجمی مرگ بار است؟ به نظر خیر ولی باید از این بازیکن حمایت کرد تا بتواند به روند گلزنی برگردد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: